محمدآبتین محمدآبتین ، تا این لحظه: 14 سال و 25 روز سن داره

تنها بهانه برای زندگی

گم کردن سوئیچ ماشین

1390/7/14 21:04
نویسنده : مامان
473 بازدید
اشتراک گذاری

یکشنبه شب این هفته وقتی ما قشد داشتیم مشل هل  (هر) شب بریم خونه مامان جونم بخوابیم من یه کال(کار) بامژه کلدم و اونم این بود که .....که ..........

بابا ماشینو بلا  (برا) ما آولد دم دل خونه (آورد دم در خونه)  و خودش وفت اشتخ (استخر) شوئیچم گژاشت لو میژ (روی میز)اما من ..

                                    

اما من ...دول اژ دشم (دورازچشم ) مامان شوئیچ لو بلداشتم (رو برداشتم) و نمی دونم کجا گژاشتمش البته همیشه هل چی لو (هر چی رو)  یه جائی می ژاشتم وقتی بهم می گفتن بیالش (بیارش)می وفتم می آولدمش اما اون شب یادم وفته بود

 ماما که خوابش گرفته بود دل به دل (در به در)دنبال شوئیچ می گشت اما پده (پیدا) نکلد که نکلد(نکرد که نکرد) هل چی هم اژ من پرشید من گفتم کیلا کیلا (کلید کلید) و با همین کلمه دشت به شرش کلدم (دست به سرش کردم)

                                      

ماما که اژ بیخوابی عشبانی شده بود ژنگ ژد به بابا و با عشبانیت گفت پش این شوئیچ کجاشت ؟؟؟؟؟؟؟؟

بابا گفت گژاشتمش روی میژ ناهال خولی (ناهارخوری) اما ماما گفت نیش (نیست) بابا گفت حالا خودم میام

وقتی بابا اومد ماما اژ شدت خشتگی خوابش بلده بود (برده بود)

هر چی هم بابا اژم شوال کلد شوئیچ کو من هی گفتم کیلا کیلا و بابا رو هم دشت به شر کلدم 

بابا هم نیم شاعتی گشت اما شوئیچو ندید و درمونده شد   

گفت امشب خونه ی خودمون بخوابین فلدا بلا بلدن آبتین خونه ی مامان جون یه فکلی می کنیم (فردا برا بردن آبتین خونه ی مامان جون یه فکری می کنیم)

اما ماما گفت فلدا این بشه (بچه ) بدخواب میشه و نمیژاره بلیم( بریم) شر کار یه کاری کن بابا مشل درمونده ها کنار اباباهای من نششته بود (مثل درمونده ها کنار اسباب بازیهای من نشسته بود) و همه اباباهامم گشته بود و شوئیچ رو پیدا نکلده بود یه دفعه مشل اشفند اژ جا پلید (پرید)

 و گفت پده کلدم (پیدا کردم ) این شیطون شوئیچ رو انداخته توی این 4 لیتری ( یه 4 لیتری دالم که میالمش تو خونه و بعضی وقتا آب می لیژم توش و بعضی وقتام اباباهای کوشیک رو می نداژم توش ) خلاشه بعد اژ کلی گشتن و با اعشاب خولدی ماما راهی خونه ی مامان جون شدیم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

بردیا
17 مهر 90 11:42
خوبه که آبتین براتون پیداش کرد ؟!!!
مامان نفس طلایی
17 مهر 90 22:12
ای پسر بلا