محمدآبتین محمدآبتین ، تا این لحظه: 14 سال و 4 روز سن داره

تنها بهانه برای زندگی

مامان عشق چه رنگیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

1394/7/19 17:45
نویسنده : مامان
1,078 بازدید
اشتراک گذاری

روز یکشنبه 94/7/19 بعد از اینکه اومدیم خونه ازم پرسیدی مامان عشق چه رنگیه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

گفتم مامان این حرفا رو از کجا یاد گرفتی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

گفتی توی پیش دبستانی سینا گفته عشق مشکیه

علیرضا گفته عشق کرمیه و امیر گفته عشق سبزِ ولی من گفتم عشق قرمزِ

امان از دست شما بچه ها !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

گفتم مامان بستگی داره هر کسی عشق رو چه رنگی ببینه

عشق در واقع یعنی دوست داشتن یعنی محبت در اصل رنگ نداره

اما توی کتابها و کارت پستالها اونو به رنگ قرمز می کشن

و تو درست گفتی

گفتم مامان توی پیش دبستانی که جای این حرفها نیست گفتی مامان

بچه ها قصه روزه (برای روضه میگی روزه) می گفتن منم اونجا بودم بعدشم خانم مون

مارو ازهم جدا کرد ......................

دست خانوم مربی درد نکنه .........................

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)