محمدآبتین محمدآبتین ، تا این لحظه: 14 سال و 25 روز سن داره

تنها بهانه برای زندگی

میلاد امام رضا

1390/7/16 10:39
نویسنده : مامان
408 بازدید
اشتراک گذاری

دوباره بال وپر پروازم درآمد

دوباره عشق سویم با سر آمد

 گشتم کبوتر تا دیار خانه زادی

 تنها همین کار از دل عاشق برآمد         

 قصد زیارت کردم و اوجی گرفتم

 روحی مرا در چار چوب پیکر امد

 دور حرم چرخی زدم دیدم

 برای جارو کشیدن جبرئیل شهپر آمد

بستم دخیلم را به یک جسم مشبک

گویا صدایی از دل آهن بر آمد

 خوش آمدی ای زائر شوریده حالم

دلتنگ تو بودم در آفاق خیالم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

نازنین نرگس نفس مامان
16 مهر 90 18:24
نقاره ها ز اوج مناره وزیده اند مردم صدای آمدنت را شنیده اند زیباتر از همیشه شده آستان تو آقا! چقدر ریسه برایت کشیده اند ولادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، آقا امام رضا علیه اسلام مبارکباد
نازنین نرگس نفس مامان
16 مهر 90 18:41
سلام چشم دوست عزیز امشب زیارتم با زیارت روزهای دیگه فرق میکنه آخه امشب من نایب الزیاره چند تا کودک معصومم دوستای من نمیدونید که من چقدر تحت تاثیر کامنتاتون قرار گرفتم معلوم بود که از دلاتون اومده خیلی خوشحالم که من جای چند تا کودک ناز و معصوم و مامانای مهربونشون میرم حرم
مامان ارشیا
16 مهر 90 18:49
روزت مبارک
مامان نفس طلایی
16 مهر 90 22:27
مبارک باشه