محمدآبتین محمدآبتین ، تا این لحظه: 14 سال و 16 روز سن داره

تنها بهانه برای زندگی

از همه چی بالا میرم

1390/6/22 2:11
نویسنده : مامان
446 بازدید
اشتراک گذاری

این روزا کارم شده بالا وفتن از همه چیز پاهامو می برم بالا و از هرچیژی که به نژرم (نظرم) بیاد میشه اژش بالا وفت میرم بالا این یه نمونه کوشیکه اژ بالا وفتن من اژ اجاق گاژ که در آخر هم موفق به فتحش شدم

      

امروژم تو حیاط خونه شعی کردم اژنردبون بالا برم که با داد و فریاد ماما مواجه شدم و دشت کشیدم 

تاژه این روژا شرمو مینداژم پائین و بدون ماما میرم تو حیاط خونه بلا خودم مردی شدم دیگه     حیاط خونمو نو که خیلی کوشیکه ده ها بار وجب می کنم میرم پشت در کوشه و در میژنم و بلا خودم می گم د با(درباز) 

میرم شر شیر آب و شدت آب رو خودم تنژیم می کنم کمش می کنم و گاهی وقتا هم ژیاد بی خیال کم آبی 

تا اژدر حیاط میایم تو خونه نگاه به نژدیکی های لامپ حیاط مینداژمو و می گم لالا (لولو) (پسرم منظورش از لولو مارمولکه ) 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان پارسا
22 شهریور 90 3:37
مامان نفس طلایی
22 شهریور 90 9:21
واااااااااااااااااااااااااای چه مردی شدی قشنگم چه کوهنورد توانایی هزار افرین
مامان حسین
22 شهریور 90 10:32
ای جانم از دست این شیطون بلا.. خاله تو فر گاز چیکار میکنی؟؟؟
مامان نیایش
22 شهریور 90 10:59
سلام خانومی ممنون پیش ما اومدی گلم برا عکس ها برو تو وبلاگ نیایش یه لینک هست به اسم فریم عکس از اونجا هر چی خواستی انتخاب کن و درست کن گلم
مامان نیایش
22 شهریور 90 11:00
قربون این مرد کو چکم بشم یادم رفت بوسش کنم
مامان سارا
22 شهریور 90 15:31
بيچاره مامانا از دست شما شيطون بلا ها
mamani helena
22 شهریور 90 18:56
salam elahi khale ghorbone on harf zadan shirinet beshe dost dashti be ma ham sar bezan
بردیا
22 شهریور 90 23:24
سلام مامان ابتین.مرسی از نظراتتون.بابایی که حسابی وارد شده به کارش انشاا... شما هم مشکلی نداشته باشی اول مهر.آبتین شیطون رو از طرف من ببوس.چه کارایی کرده وای وای مخصوصا با لپه خریدن
شهرزاد مامان حسین
23 شهریور 90 15:31
ای جونم. مامان واقعا سنگ تموم می ذاره تو تعریف کردت خاطرات خوشگل این پسر ناز در فتح قله ها موفق باشی آبتین جونم.
مامان نفس طلایی
23 شهریور 90 15:41
سلام چرا رفتی دکتر عسلی ؟ الان چه طوری خوبی خاله ؟
نازنین نرگس نفس مامان
23 شهریور 90 18:46
افرین به این گل پسر چه بلا شده این پسملی
مامان نفس طلایی
24 شهریور 90 0:38