محمدآبتین محمدآبتین ، تا این لحظه: 14 سال و 3 روز سن داره

تنها بهانه برای زندگی

اگه مامان بابا نداشتم

1393/5/25 7:58
نویسنده : مامان
779 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب وقتی که تعوی رختخوابت دراز کشیده بودی ازم پرسیدی

مامان اگه مامان بابا نداشته باشم چیکار کنم

با بابایی متعجبانه گفتیم خب اون موقع دیگه بزرگ شدی برای خودت تشکیل خونواده می دی و با اونا زندگی می کنی

با صدای بلند گفتی نه اون موقع رو نمی گم منظورم اینه که اگه وقتی کوچولو هستم مامان بابا نداشته باشم چیکار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

من و بابا حیرت زده گفتیم نگران نباش پیش هم می مونیم فقط باید دعا کنیم خدا ما ربو برای شما نگه داره .

دستای کوچولوتو رو به آسمون گرفتی و گفتی خدایا مامان و بابامو برای من نگه دار

بهت گفتم حالا بگو خدایا منم رو واسه بابا و مامانم نگه دار

خدایا همه کوچولوها رو برای مامان باباشون نگه دار

آمین

پسندها (1)

نظرات (2)

مامان آویسا
25 مرداد 93 8:26
هزاران هزار بار آمين
مامان בرسا
1 شهریور 93 11:52
وای عزیزم از بس این روزا بلاهای مختلف رو میشنوه از سقوط هواپیما و زلزله ووووووو شاید دلش لرزیده .... الهی من قربون اون دلت برم عزیزم انشاالله یه خار کوچولو توی پای خودتو بابا و مامانت نره عزیزم .... تنتون سالم و برا هم بمونید