محمدآبتین محمدآبتین ، تا این لحظه: 14 سال و 3 روز سن داره

تنها بهانه برای زندگی

من شربت می خوام به رنگ آبی ،سبز و سیاه

1392/6/3 20:58
نویسنده : مامان
1,300 بازدید
اشتراک گذاری

توی این هوای تابستون معمولا یه آب یا شربت خیلی

خنک می چسبه و از اونجایی که بابایی خیلی به

شربت علاقه داره مدام از من می خواد براش

درست کنم .

سرکار هم چشم نخوری توی خوردن به بابات رفتی

امروز  در ادامه  بهانه های عجیب غریبی که هرروز

می گیری و من نمی تونم از عهده شون بر بیام

بهانه شربت به رنگ سبز گرفتی

وقتی با لیمو برات شربت درست کردم داد زدی

این که رنگش سبز نیست زرده!!!!!!!!!!!!!!!

مجبور شدم اونو کنار گذاشتم  از به لیمو ی آماده

استفاده کردم دوباره داد زدی اینکه قرمزه !!!!!!!!!!!!!!

در همین حین یه دفعه گفتی اصلا شربتی بده که

رنگش آبی باشه !!!!!!!!

اعصابم خرد شد و این دفعه دیگه من داد زدم

که ساکت شدی و همونو خوردی

اما دوباره امروز بعدازظهر بهانه شربت به رنگ آبی

گرفتی یه کم فکر کردم بعدش رفتم سراغ گلهای 

ختمی چون گل ختمی توی آب سرد رنگش آبی

میشه وقتی برات درست کردم کلی خوشحال 

شدی و دو تا لیوان خوردی

نوش جونت

امروز عمه فاطمه من و شوهرش از شیراز

اومدن خونه مامان جون اینا ماهم که دوماهی

میشه مهمون مامان جون هستیم از صبح اومدن

تا ساعت 7 شب بنده خدا شوهر عمه ام خیلی

بچه دوسته و از صبح تا حدود یک ساعت پیش

کلی باهات بازی کرد طوری که اصبا به من کاری

نداشتی و من یکروز ازدنیای خدا رو کاملا استراحت

کردم اونم بدون نق نق های تو

الان هم که ساعت حدود های نه شبه نیم ساعتی

میشه که مامان جون تورو برده توی کوچه تا دوچرخه

سواری کنی  خوش به حال من که امروز دوتا فرشته

منو از دست بهانه های تو نجات دادن

خدا خیرشون بده

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

شبنم
4 شهریور 92 9:15
سلام دوستان عزیزم این سایت تازه راه اندازی شده تا بتونید از عکس های فرزند عزیزتون با هزینه ای کم کلیپ داشته باشید هر سئوالی دارید در این بخش مطرح کنید در اولین فرصت پاسخ داده می شه http://babyclip.persianblog.ir/ همچنین طراحی تقویم سال 93 با عکس کودک دلبندتان انجام میشود ،از طرح های ما دیدن فرمائید بهترین هدیه برای عیدی دادن به اقوام نزدیک
مامان بردیا
4 شهریور 92 19:48
واقعا بعضی وقتا شدیدا به فرشته نیاز میشه
شهرزاد مامان حسین
9 شهریور 92 21:42
ای جونم. شربت آبی. چه چیزایی هوس می کنه.