محمدآبتین محمدآبتین ، تا این لحظه: 14 سال و 16 روز سن داره

تنها بهانه برای زندگی

روزانه من

1390/4/29 17:10
نویسنده : مامان
353 بازدید
اشتراک گذاری

دو سه روزه که یاد گرفتم می گم مَ شی (من شیر)  تازه اشاره می کنم به پاهامو می گم پا

 

                

 

و یه اتوبوس که مال بچگی های دائی حسینه رو به زور آوردم خونه و قصد دارم با تمت (کمک)  اون از دیوار برم بلا(بالا)

 

                      

 

                           آی پله پله پله     

                                            تلاش کنی تو حله

                                                           با کوشش و با تدبیر     

                                                                                   برو بالا پله پله

                        

      و بالاخره موفق شدم و  باکلی افتخار سربلند وایسادم

  

                     

        

امروز وقتی مامانی بهم ماست داد منم گفتم ماش ماش و همه رو ریختم کف آشپش خونه   

         

تازه داشتم کوهنوردی رو با همه چیز امتحان می کردم که یه دفعه از روداروبرقی (جاروبرقی ) از پشت سر افتادم زمین مامانی که سردردش از من بیشتر بود چون تا شب اعصابش خورد بود       

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

دانيال
30 تیر 90 16:25
خاله جوني من نمي دونستم فقط مي شه به 5 نفر راي داد حالا بايد چكار كنم ؟؟؟؟؟؟؟؟ خيلي از اين بابت ناراحتم
مامان آبتین
30 تیر 90 17:21
اشکالی نداره خاله جون خودتونو ناراحت نکنین من بزرگ می شم یادم میره تو مسابقه شرکت کرده بودم