محمدآبتین محمدآبتین ، تا این لحظه: 14 سال و 16 روز سن داره

تنها بهانه برای زندگی

پارک

1390/4/28 15:47
نویسنده : مامان
335 بازدید
اشتراک گذاری

با امروز می شه ٣ روز که اسهال شدم دیگه نا ندارم البته امروز یه کم غذا خوردم تازه دیشبم برا اولین بار با مامانی و بابایی و خاله فریبا و عمو امین و نی نی تتلشون(تپلشون)سارا رفتیم پارک اولش به پیشنهاد خاله فریبا که روروکهامون  رو برده بودیم روروک بازی کردیم من که بی هوا می رفتم  بعدش با بابایی رفتیم و سوار چرخ و فلک شدیم این اولین بارم بود که سوار چرخ و فلک می شدم  البته توی عید با بابایی و مامانی و خاله نرگس رفتیم یه پارک بادی اما اونجا حالت مغاده(مغازه) داشت و فضا بسته بود اما اینجا فضاباز بود و من خیلی لدت(لذت ) بردم خلاصه یه کم از اون بالای چرخ و لک ترسیدم برا همین زود پیاده شدیم و با بابایی رفتیم شرشره باژی(سرسره بازی) جاتون خالی خیلی خوب بود

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مرجان مامان پسر ناز
28 تیر 90 16:05
الهییییییییییی عزیزمممممممممممممم ایشالله که زودی خوب خوب بشی گلم پیش ماه م بیا نانازی نی نی شگفت انگیز 102 هستم ..... به من رای میدی آیا؟؟
آرتین خان
29 تیر 90 0:40
سلام عزیزم الهی چرا اسهال شدی نکنه گرمازده شدی عسلی راستی نی نی شگفت انگیز گذاشتم توی مسابقه کد 99 هستم خوشحال میشم اگه اگه شگفت انگیز بودم بهم رای بدی