محمدآبتین محمدآبتین ، تا این لحظه: 14 سال و 16 روز سن داره

تنها بهانه برای زندگی

مامان بیا نماز بخونیم خدابهمون خواهر بده

1391/12/19 23:56
نویسنده : مامان
407 بازدید
اشتراک گذاری

امروز بهم گفتی مامان بیا نماز بخونیم خدا بهمون خواهر بده

مزابب(مواظب ) من باشه

 

                     

 

 

بهت گفتم عزیزم خواهر می خوای چیکار ؟ تو خودت برا مامان و بابا

کافی هستی خدا تورو نگه داره 

 

 

 

گفتی می خوام خواهر داشته باشم که مزابب من باشه که بچه ها

منو نزنن

 

                                         

گفتم عزیزم اگه خواهری هم داشته باشی (که خدا نکنه آخه من حوصله بچه  دیگه

ای رو ندارم  ) این تو هستی که باید مواظبش باشی آخه اون از شما

کوچیکتره

 

                                             

با اقتدار گفتی نه اون باید مزابب من باشه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

                        

 

 

جای بسی تعجبه پسرم وقتی می گن دنیا برعکس شده درسته !!!!!!!!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)