محمدآبتین محمدآبتین ، تا این لحظه: 14 سال و 16 روز سن داره

تنها بهانه برای زندگی

تولد علیرضا پسر دائی حسین

1391/12/25 0:03
نویسنده : مامان
1,104 بازدید
اشتراک گذاری

چهارشنبه 91/12/23 نی نی داداشی (دائی حسین ) به طور کاملا غیر منتظره بخاطر بالارفتن فشار مامانش به دنیا اومد

مبارکه مبارک اومدنت مبارک

 

 

 

 

       

البته علیرضا کوچولو می بایست 5 فروردین سال 92 می اومد ولی فکر کنم برای اومدن عجله داشت

   

                 

 

 

به هرحال تولدت مبارک علیرضای گلم

               

ازاونجایی که دائی حسین محل کارش عسلویه هست  ظهر من زندائی رو بردم دکتر که دوباره

فشارشو بگیره اما ازبس تو بهانه گرفتی و معطل حاضر کردن تو و خودم شدم وقتی رسیدیم مطب،

خانم دکتر با یه قاب بزرگ هدیه دم در مطبش منتظر آژانس بود و به ما گفت بیاین بیمارستان

 

اینو بگم که لحظه پیاده شدن از ماشین من هنوز تورو پیاده نکرده بودم که خودت سراسیمه ازهول اینکه تو رو توی ماشین بذارم و باخودم نبرم در ماشینو بازکردی و 

نزدیک بود یه ماشین بزنه به در ماشین و البته به تو

                                    

 که.......................

زندائی متوجه شد و البته راننده اون ماشین هم به موقع ماشینشو کنترل کرد و خدا بهمون خیلی رحم کرد خدارو شکر

 

                                              

 

و اما وقتی زندائی رو بردم بیمارستان من مجبورشدم تا فردا صبحش پیشش بمونم و تو خیلی گریه و زاری کرده بودی که من مامانم رو می خوام بمیرم برات که تعطیلی به من و تو نیومده آخه تازه دوروزه که دیگه مدرسه نمی رم 

                                           

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)