محمدآبتین محمدآبتین ، تا این لحظه: 14 سال و 22 روز سن داره

تنها بهانه برای زندگی

بازم مریض شدم

1390/4/20 22:42
نویسنده : مامان
298 بازدید
اشتراک گذاری

امروز بازم مریض شدم البته حال عمومیم خوب بود فقط از دیروز تا حالا اسهال گرفتم من که نمی دونم این اسهال چیه ولی مامانی درست و حسابی ترسیده آخه می گه بار اولمه ولی من نمی دونم چی بار اولمه به هر حال من خوبم مامانی هی از اون جوشونده های بد مزه که به زور نتات (نبات)شیرینشون   می کنه می ده منم یه کم می خورم دلش نگیره فقط از دندون درد خیلی دارم اشیت(اذیت) می شم دیگه ششته (خسته ) شدم از درد . این دندون نیش سمت راستم خیلی داره اشیتم(اذیتم) می کنه وای خدای من تمت  تمت تمت (کمک  کمک کمک )

                                                                             

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

آرتین خان
21 تیر 90 0:35
الهی ایشالا زودتر خوب بشه نکنه گرمازده شده