محمدآبتین محمدآبتین ، تا این لحظه: 14 سال و 27 روز سن داره

تنها بهانه برای زندگی

این چی چیه ؟؟؟؟؟؟؟؟

1391/1/10 1:07
نویسنده : مامان
443 بازدید
اشتراک گذاری

بعضی روزها دست میذاری روی یه چیزی و هی می گی مان اقده ای چی چیه ؟ جوابت رو میدم دوباره می گی ای چی چیه ؟؟؟؟

                                                       

شاید ده ها بار این جمله رو می گی و به همون یه وسیله اشاره می کنی بابایی می گه یادم می افته به همون تکه فیلم آموزشی که چند وقت پیش از تلویزیون پخش می شد و یه بابای پیر با پسرش توی پارک نشسته بودن بعد ش فکر کنم یه گنجیشک از رو برگها پرید بابا ی پیر که یه کم اختلال حواس داشت از پسرش پرسید چی بود پسرم و پسره بار اول خوب جواب داد اما وقتی پدرش برا چندمین بار سوال کرد چی بود پسرم پسره عصبانی شدو داد زد بعد یه صحنه گذاشت که یه دفترچه خاطرات افتاده بود دست پسره و داشت یادداشت باباش رو می خوند که نوشته بود پسرم امروز چند بار این سوال رو از من کردی و من با حوصله بهت جواب دادم ........ خلاصه اینکه تو هم اشاره می کنی به یه وسیله خاص و بارها و بارها می پرسی ای چی چیه و منم با حوصله جوابت میدم اما  عزیزم نمی دونم توی سن پیری تو هم مثل اون پسر توی فیلم جوابمو میدی یا برام وقت میذاری و از کوره به در نمی شی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                                     

                                

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

بابای ملیسا
12 فروردین 91 19:26
با سلام . وبلاگ ملیسا خانم با کلی عکسهای زیارتی مشهد مقدس ، منتظر دیدار شماست . ممنون می شم اگر لطف کنید و سری به وبلاگ ملیسا جون بزنید و با گذاشتن یک نظر ، تفکر خودتون رو تو این دنیای مجازی به یادگار بزارید. منتظر شما هستیم .
مامان نیایش
20 فروردین 91 9:45
ما شاا لله پسر باهوش و ما شا الله به مامانی که همه خاطرات رو برات می نویسه ببخشید که من خیلی دیر اومدم ایشالا همیشه شاد باشید و خاطرات خوب رو ثبت کنید