محمدآبتین محمدآبتین ، تا این لحظه: 14 سال و 16 روز سن داره

تنها بهانه برای زندگی

اشتباه مامانی

1391/1/11 3:07
نویسنده : مامان
494 بازدید
اشتراک گذاری

امروز صبح  موقع رانندگی با وجود اینکه من کاملامطابق سرعت معمول  رانندگی میکردم و روی Line  خودمون بودم یه راننده تاکسی پشت سرمون دست گذاشته بود روی بوق و بد جور بوق میزد در ضمن جا برا سبقت هم کاملا داشت اما بی اختیار بوق میزد  بالاخره  با سرعت وحشتناکی از کنار دستمون رد شد و رفت من که عصبانی شده بودم یه دفعه بدون در نظر گرفتن وجود مبارک جنابعالی در کنارم گفتم مرتیکه بی شعور این قضیه تموم شد و امشب  موقع برگشت از خونه ی  مامان جون وقتی یه موتور خیلی بد رفته بود توی سبقت  و ما جا برا عبور نداشتیم برا ی هشدار براش یه بوق محکم زدم  که یه دفعه بدون هیچ صحبتی از طرف من جنابعالی دراومدی و گفتی متیکه بی شعووو (مرتیکه بی شعور ) از خودم خیلی خجالت کشیدم که یه حرکت اشتباه من رو چقدر سریع ثبت کرده بودی و در جای مربوطش چه راحت  ازش استفاده کردی . عزیزم بابت این حرکت منو ببخش . به خودم قول دادم  موقع عصبانیت جلوی تو خیلی خودمو کنترل کنم .   

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان نیایش
20 فروردین 91 9:44
امان از این بچه ها که عین ضبط صوت همه چی رو ضبط میکنن و عین طوطی تکرارولی خوبه این جوری برای ما هم تمرینی میشه که خیلی مراقب رفتارمون باشیم برای منم چند بار این اتفاق افتاده