محمدآبتین محمدآبتین ، تا این لحظه: 14 سال و 12 روز سن داره

تنها بهانه برای زندگی

پایان وظیفه مادری من

1390/12/26 3:19
نویسنده : مامان
620 بازدید
اشتراک گذاری

با امروز میشه 16 روز که شیر خوردن رو ترک کردی اما خیلی اذیتم کردی شبها تا 2 نمی خوابیدی و من بیچاره که باید فردا ساعت 6 جمع و جور میکردم می رفتم مدرسه بهم خیلی سخت گذشت اما تو عزیزم تا 10 صبح می خوابیدی درعوض تلافیشو سر من در می آوردی به دلایل مختلف موقع چرت زدن من توی صورتم می کوبیدی و می گفتی مانی اقده بیدایی ؟ بیدایی ؟ یعنی بیداری و اگه خودمو می زدم خواب و جوابت رو نمی دادم می زدی زیر گریه بهانه های الکی می گرفتی و چند بار منو از تو رختخواب می کشیدی بیرون و می گفتی مانی اقده  آب، آب آب با وجود اینکه به صورت دوره ای ترکت دادم خیلی اذیتم کردی منو ببخش عزیزم هنوز دوماه و نیم دیگه داشتی اما به خاطر مناسب بودن هوای زمستون تصمیم گرفتم زودتر ترکت بدم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان حسین
1 فروردین 91 23:16
دوستان خوب همانند گلهای قالیند نه انتظار باران دارند و نه دلهره چیده شدن دائمی اند و ماندگار مناسبتها تنها بهانه ایست تا از بهترینها یاد کنیم... عید بر شما مبارک
مامان نفس طلایی
5 فروردین 91 16:00
سلام عزیزم عیدت مبارک