محمدآبتین محمدآبتین ، تا این لحظه: 14 سال و 16 روز سن داره

تنها بهانه برای زندگی

علاقه شدید به سالاد و ترشی

1390/8/1 18:19
نویسنده : مامان
378 بازدید
اشتراک گذاری

به آلاد علاقه شدیدی دالم و بلنج لو با آلاد خوب می خولم (به سالاد علاقه شدیدی دارم وبرنج رو با سالاد خوب می خورم ) اژ بش علاقه به آلاد دالم یه لوژ وفتم شیشه آبغوله لو بلداشتم و یه جائی قایمش کلدم حدش بژنید کجا؟؟؟ ماما شه چهال لوژ دنبالش می گشت و اونلوژ بلا دلشت کلدن آلاد مجبول شد یه شیشه جدید باژ کنه واما بعد اژ چند لوژوقتی ماما می خواشت اژ یه طبقه فریژر دوش بلداره من وفتم شراغ شیشه آبغوله و اونو اژ تو طبقه ای که گژاشته بودم بلداشتم ماما اژ تعجب دهنش وامونده بود (ازبس علاقه به سالاد دارم یه روز رفتم شیشه آبغوره رو برداشتم و یه جائی قایمش کردم حدس بزنید کجا؟؟؟؟ مامان سه چهار روز دنبالش می گشت و اونروز برا درست کردن سالاد مجبور شد یه شیشه جدید باز کنه و اما بعد از چند روز وقتی مامان می خواست از یه طبقه فریزر گوشت برداره من رفتم سراغ شیشه آبغوره و اونو از تو طبقه ای که گذاشته بودم برداشتم مامان از تعجب دهنش باز مونده بود) 

به تُش هم ژیاد علاقه دالم و همیشه موقع بلنج خولدن می گم تُش تُش (یعنی ترشی می خوام )

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نازنین نرگس نفس مامان
3 آبان 90 22:50
وای چه باحال آخه دخملی من هم همینطوره البته شما پسری الاد و تش میخوای بخور گل پسری
مامان نفس طلایی
14 آبان 90 21:04
نوش جان قشنگم راستی از این به بعد جای هرچی گم کردی رو از ابتین بپرس