محمدآبتین محمدآبتین ، تا این لحظه: 14 سال و 15 روز سن داره

تنها بهانه برای زندگی

فرار مامان

1390/7/27 15:32
نویسنده : مامان
427 بازدید
اشتراک گذاری

امروژ اژبش دیشب ژود خوابیده بودم تا ماما بیدال شد که دل بله و بله خونه خودمون تا حاژر بشه و بله مشه منم بیدال شدم ( امروز ازبس دیشب زود خوابیده بودم تا مامان بیدار شد که در بره و بره خونه خودمون تا حاضر بشه بره مدرسه منم بیدار شدم )  و هی گفتم ما  ، ما ، ما، ما                                         

 

حالا دیگه بهش نمی گم ماما می گم ما  و نژاشتم بله (نذاشتم بره )

شاعت شد 6:45 که مامان جون گفت بیا بلو دیلت میشه ( بیا برو دیرت میشه) و ح قاقا و مامان جون و نمه مشدول شل گلم کلدن من شدن  تا ما دل بله (و خاله خاطره و مامان جون و نجمه مشغول سرگرم کردن من شدن تا ماما در بره ) 

                                                  

 و اما بگم اژ ماما که با اپلار قرمژ و نه نه شفید کفشاشو دشت گلفته بود و اژ خونه مامان جون فلال کلد و به قول خودش ماشینو تا پائین کوشه هل داده بود تا اونجا لوشنش کنه و من شدای ماشینو نشنوم (و اما بگم از ماما که با شلوار قرمز و دمپائی سفید کفش هاشو دست گرفته بود و از خونه مامان جون فرار کرد و به قول خودش ماشینو تا پائین کوچه هل داده بود تا اونجا روشنش کنه و من صدای ماشینو نشنوم)

                                                

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان نفس طلایی
2 آبان 90 21:15
افرین مامان فراری
مامان امیرعلی
3 آبان 90 1:03
سلام.چه خبره اینجا .دندونه نهمیت مبارک.راسی 1و نیمه هم که شدی اینم مبارک.حرفای خوشکل خوشکل هم که میزنی.اینم مبارک.
نازنین نرگس نفس مامان
3 آبان 90 22:54
بلا کارت به جایی رسیده که مامان باید کفش به دست و آروم فرار کنه;- امان از دست ابتین کوشولو
مامان پارسا
11 آبان 90 8:16
دیدنی بوده مامانی