محمدآبتین محمدآبتین ، تا این لحظه: 14 سال و 25 روز سن داره

تنها بهانه برای زندگی

اصلاح موی سر

1390/7/20 13:31
نویسنده : مامان
495 بازدید
اشتراک گذاری

دیروژ ماما  علاوه براینکه شبح وفته بود مشه (صبح رفته بود مدرسه ) عشر هم وفت تا از کار آموژای فنی و حرفه ای امتحان بگیره و منو با ،بابا تنها گژاشت و اینجا بود که شیطنت من لل کلد(گل کرد)

                                        

 یه ماژیک افتاد دشتم و بابا که خوابش بلده بود(برده بود) رو درشت و حشابی نخاشی کلدم(نقاشی کردم ) دیدم شورت(صورت) بابا کاملا نخاشی شد  و جائی نیشت نخاشی کنم وفتم شراغ پاهای خودم اینم دشت کارمه که عالی شده

          

بابا هم دور اژ دشم ماما منو بلد آلایشگاه (دور از چشم مامامنو برد آرایشگاه ) و موهامو بلا اولین بال تو آلایشگاه کوتاه کلد (کوتاه کرد)بدون اینکه من یه ژره دریه کنم (یه ذره گریه کنم)

      

واما بعد اژ آلایشگاه اومدیم خونه ماما هم بین راه رسیدو اومد تو آلایشگاه چند تا عش اژ من گلفت که فقط همین یکی خوب در اومد خلاشه تنم شلوع کلد به خالیدن (خلاصه تنم شروع کرد به خاریدن ) و اژ شدت خالش گلیه کلدم (و از شدت خارش گریه کردم )

                                             

آخه من نژاشتم بلام پیش بند بژنن و تمام لباشها و تنم مویی شد  اومدیم خونه و یه حموم مشتی با کلی گلیه (گریه ) وفتم

        

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)