محمدآبتین محمدآبتین ، تا این لحظه: 14 سال و 23 روز سن داره

تنها بهانه برای زندگی

نماز

1390/4/20 22:31
نویسنده : مامان
276 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز جمعه بود بعد از مدتها بابایی خونه بود با هم رفتیم خونه ی مامان جون فاطمه من کلی با خاله عزیزی بازی کردم بعدشم یه دفعه خوابم برد

                                                     

وقتی بیدار شدم با بابایی رفتم نماز بخونم هر چی اون می گفت منم فقط می گفتم الللا الللا (الله الله)

 

اینم عکس آبتین درحالت سجده

 

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                

                     

              

 

 

بعدازظهر که حالم خوب بود با ماشین شارژیم رفتم توی کوچه و کلی بازی کردم اینقدر که شارژش تموم شد بعدشم با خاله عزیزی رفتم توی پارک حاشیه خونه ی مامان جونم و اونجا یه پاپی دیدم من که نمی دونم پاپی چیه من فقط بلدم بهش بگم هاپو

                        

                                                  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)