محمدآبتین محمدآبتین ، تا این لحظه: 14 سال و 4 روز سن داره

تنها بهانه برای زندگی

تا حالا به این سوال فکرنکرده بودم

1393/11/18 18:10
نویسنده : مامان
808 بازدید
اشتراک گذاری

دو شب پیش ازم پرسیدی

مامان چرا بعضی وقتا سرفه می کنیم ؟؟؟؟؟

گفتم خب ممکنه سرما خورده باشیم .

گفتی اگه سرما نخورده باشیم چی ؟؟؟؟

گفتم خب ممکنه غذا یا یه چیزی پریده باشه توی گلومون .

دوباره پرسیدی چرا بعضی وقتا چشمامونو می مالیم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

گفتم خب برای اینکه خوابمون می یاد یا چشممون یه چیزی افتاده توش

باز گفتی مامان چرا بعضی وقتا بدنمون می خاره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

هر چی فکر کردم نتونستم بگم چرا بدنمون می خاره .

امان از دست تو و سوالات که من آخرش توش می مونم .......

راستی امروز با مامان جون پس از ماهها که با مهد کودک قهری رفته بودی مهد

البته واااااااااااااااااااای بگم چه جوری رفتی ؟؟؟؟؟؟؟

با لباس خونه وای وای وای

البته مهد نزدیک خونه ی مامان جون هیست

مامان جون گفت یه کم دوچرخه بازی کردی دور کوچه بعد هوس مهد زده

به سرت و همونطوری رفتی داخل مهد دنبال به قول خودت وسایلات

آخه اول مهر که می رفتی مهد برات کلی وسایل خریدم دادم تحویل مهد اما از

روزی که خریدیم دیگه پاتم نذاشتی مهد

خلاصه مدیر مهد هم نبوده و بهتون گفتن بعدا بیاین

امااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااان از دست تو تنبل که نمی ری مهد ..

پسندها (1)

نظرات (1)

نسيم مامان آبتین
19 بهمن 93 7:41
پسر با هوش ، خوب براش جای سواله دیگه ؟/، چرا بدنمون می خاره؟؟؟؟؟؟؟