محمدآبتین محمدآبتین ، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره

تنها بهانه برای زندگی

اولین کار خطرناک در بهار 94

1394/1/6 10:56
نویسنده : مامان
798 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز به من گفتی مامان دوچرخه مو می برم توی کوچه بازی کنم .

اصرار کردم مامان کوچه پر رفت و آمده خطر داره گفتی جایی نمی رم

گفتم مامان نری توی خیابونا

گفتی چشم

رفتی و بالاخره با وساطت بابا اومدی توی خونه

اما اعترافات شب موقع خواب

مامان من صبح رفتم توی خیابون

دادم در اومد مامان با دوچرخه رفتی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نه دوچرخه رو گذاشتم جلوی خونه خودم تنهایی دویدم و رفتم اونور خیابون و برگشتم

نمی دونستم اون لحظه بهت چی بگم دادم در اومده بود .

گفتم چرا این کارو کردی نگفتی خدای نکرده ماشین بهت می زنه ؟؟؟

گفتی نه مامان من اول نگاه کردم دیدم ماشین نمیاد بعد رفتم .

گفتم مامان ماشین خطرناکه اگه کسی بره زیر لاستیکاش داغون میشه شایدم بمیره .

بعدش پرسیدی مامان لاستیک ماشین از چی درست شده که می تونه آدما رو بکشه ؟؟؟

گفتم از یه نوع پلاستیک فشرده درست شده .

گفتی خب چی باعث میشه لاستیک حرکت کنه ؟

گفتم موتور ماشین و بقیه چیزایی که به هم وصلند .

خب موتور سیکلت چه جوری لاستیکاش حرکت می کنه ؟؟؟؟

موتورش که میگی کجاست ؟؟؟

راستی مامان تفنگ از چی درست شده که آدما رو می کشه ؟؟

گفتم تیرش  از یه نوع فولاد هست

گفتی خب چه جوری می کشه ؟؟؟

گفتم با سرعت وقتی وارد بدن آدم میشه پوست و رگها رو پاره می کنه و اگه به اعضای اصلی بدن مثل قلب

یا کبد  یا مغز بخوره ادم می میره .

امان از دست تو می خواستم دعوات کنم خودتو منو بردی یه راه دیگه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

خدایا عزیزای همه رو براشون نگه دار یکی یه دونه ی منم از بلا دور نگه دار .

پسندها (1)

نظرات (0)