محمدآبتین محمدآبتین ، تا این لحظه: 14 سال و 3 روز سن داره

تنها بهانه برای زندگی

5 تا دست 5 تا چشم

1392/9/9 17:53
نویسنده : مامان
937 بازدید
اشتراک گذاری

دیگه دست از عدد 2 برداشتی تا الان هرچی می خریدیم حتما باید دوتا

می خریدیم اما تازگی ها علاقه شدیدی به عدد 5 پیدا کردی و مایل هستی

دیگه به جای دو تا از همه چیز 5 تا داشته باشی به عنوان مثال روز 26/8/92

بهم گفتی کاش من 5 تا دست داشتم

گفتم مامان 5 تا دست می خوای چیکار ؟؟؟؟

گفتی می خوام باهاشون کتاب بردارم خودکار بردارم غذا بردارم

 (البته این شد 3 تا و من نمی دونم با دوتا دست دیگه می خوای چیکار کنی)

دوباره همون روز بهم گفتی کاش من 5 تا چشم داشتم !!!!!!!!!!!!

با گفتم 5 تا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! می خوای چیکار ؟؟؟؟

گفتی باهاشون همه جا رو می دیدم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامانی درسا
10 آذر 92 7:29
مامانی با دوتای دیگه میخواد آتیش بسوزونه دیگه کم میاره پسرم ........ درسای ما هنوز 2 تا و دو تومنه ..... خوش به حالش هر چی ما میخریم ..... برای اون دو تومن مونده که مونده ....... آبتنی با دو تا چسم هم میبینی گلم 5 تا رو بده مامانی که ما مامانا واقعا" باید واسه ی شما 5 تا چشم داشته باشم .... هزار آفرین به پسر باهوشمون دوستت دارم گلم
شهرزاد مامان حسین
10 آذر 92 21:46
الهی عزیزم. چه فکرای باحالی می کنن این بچه ها. 5 تا چشم برای دیدن همه جا. ای جونم.
مامان بردیا
17 آذر 92 8:43
راس میگه هاااااااااااااااااا
مامان بردیا
17 آذر 92 8:43
سلام خانمی.دوست دارم زود بیای آپمم
مامانی درسا
27 آذر 92 12:03
جانمی عزیزم ..... هر چه از روشنی و سرخی داریم برداریم کنار هم بنشیینیم و بگذاریم که دوستی ها سدی باشند در برابر تاریکی ها یلدایتان رویایی…روزهایتان پر فروغ،شبهایتان ستاره باران! راستی به این آدرس برین و توی قرعه کشی شب یلدا شرکت کنین http://mylamis.com/yalda//?ref=f65f3d54d83d295974e29e82096b8ef4