محمدآبتین محمدآبتین ، تا این لحظه: 14 سال و 13 روز سن داره

تنها بهانه برای زندگی

خدا کدومه ؟؟؟؟؟

1391/10/29 14:33
نویسنده : مامان
484 بازدید
اشتراک گذاری

فردا امتحان شبکه پیشرفته دارم خیلی دلم شور میزنه ولی تو دائم

میای پای کامپیوترم و بهانه های مختلف می گیری

یا پات می خاره باید بخارونمش

یا آب می خوای

یا می خوای از میز بالا بیای

یا می گی این لباسه خیلی گرمه ها گرمش میشه آدم !!!!!!!!!!!

یا می گی می خوام نقاشی کنم

یا می گی من مامان خوبی دارم می شینه توی خونه (فکر کنم داری

مسخره م می کنی )

خلاصه هزار تا بهانه دیگه .............................................

وقتی برای چند لحظه محکم بغلت کردم و ناراحت شدم که چرا تورو

اینجوری با درس خوندنم عذاب میدم یه دفعه گفتی خدا منو ببر پیشت

گفتم واااااااااای نه مامان............

گفتی چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

گفتم من گریه می کنم

گفتی خوب برو برا خودت یه بچه دیگه بخر !!!!!!!!!!!!!!

نمی دونم این حرفها رو از کجا میاری !!!!!!!!!!!!!!!!!

به هرحال شروع کردم به توضیح دادن برات که :

مامان خدا شما رو به من داده که ازت خوب نگهداری کنم و برای خودم باشی  داشتم همینجوری با زبون بچه گونه برات از خدا می گفتم یه دفعه گفتی

مامان خدا کدومه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

گفتم خدا توی آسمونه

گفتی چرا تو هوانیست

گفتم خدا توی هوا هم هست

اون همه جا هست

امیدوارم خدا تو رو برام نگه داره عزیزم که من بی تو می میرم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

هما
29 دی 91 14:47
سلام.چقدر راحت مي نويسي خانمي.مطمئنم كاكل پسرت بزرگ بشه به مادر خوش سليقه اي مثل شما خيلي افتخار مي كنه.موفق باشي توي امتحاناتت.من لينك مي كنم با اجازه شما رو.به من سري بزن.
مامان فافا
4 بهمن 91 15:49
انشاالله خدا همیشه نگهدار محمد آبتین عزیز باشه و مامان هم امتحاناتشو به خوبی بگذرونه
هما
17 بهمن 91 17:10
اين نشانه هوش سرشار بچه است.خدا حفظش كنه.ماشالله