محمدآبتین محمدآبتین ، تا این لحظه: 14 سال و 16 روز سن داره

تنها بهانه برای زندگی

به انگیلیشی میشه چی ؟

1391/10/7 7:33
نویسنده : مامان
540 بازدید
اشتراک گذاری

این روزا دست از یادگیری لغات انگلیسی برنمی داری و به هر چیزی می رسی می پرسی این به اینگیلیشی میشه چی ؟؟

داد من از دستت درمیاد وقتی چیزی رو می پرسی و موقعی می پرسی که دسترسی به اینترنت و دکشنری و ... ندارم که جوابتو بدم .

مثلا یکشنبه شب همین هفته تب شدیدی کردی و از شدت تب حالت تهوع داشتی وقتی می گفتی داره حالم بد میشه میریزه رو لباسهام کثیف میشه بردمت سر شیر آب که نگران نباشی توی اون حالتی که من از غصه  داشتم می مردم و تو از تب می سوختی یه دفعه گفتی مامان گفتم جان

گفتی استفراغ به اینگیلیشی میشه چی ؟؟؟ واقعا مونده بودم چی جوابتو بدم امان از دست تو !!!!!!!!!!!!!

یا امروز صبح توی  اوج خواب داد می زدی من POtato  (سیب زمینی )می خوام من POtato   می خوام . امان از دست تو !!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان مهنا
8 دی 91 2:02
وای ترکیدم از خنده