محمدآبتین محمدآبتین ، تا این لحظه: 14 سال و 15 روز سن داره

تنها بهانه برای زندگی

یه نتیجه گیری مطلوب

1391/9/23 16:48
نویسنده : مامان
423 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز بعد از اینکه آبروی مامان رو ،روز قبل بردی (همراهم اومدی جلسه ضمن خدمت وقتی کلاهتو درآوردی ازبس موهات کثیف بود همه فکر کردن عرق کردی  منم به روی مبارک نیاوردم )چیکارکنم موقع حموم خیلی گریه می کنی و حاضر نیستی بیای حموم خلاصه ماجرا اینکه دیروز با ،بابا گرفتیمت و بردیمت حموم اولش خیلی کولی بازی درآوردی اما بعدش که داشتی لذت می بردی بابا موقع شستن سرت یه کوچولویی سرتو زد به شیر آب حموم ،تا اومدی گریه کنی  من و بابا خودمونو زدیم کوچه علی چپ

تو هم که ماشاءا.. از رو نمی ری یه دفعه گفتی مامان این حمومو کی خریده ؟؟؟

گفتم بابا

گفتی شیر آبیشو کی خریده؟

گفتم بابا

با یه حالت خاص گفتی شیر آبیش مزخفره (مزخرفه )

من و بابا ازخنده روده بر شده بودیم ازاین نتیجه ای که با دوتا سوال به راحتی گرفته بودی .

 

راستی بعدازحموم پرسیدی حالا الاغه بهم سواری میده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

باید اشاره کنم که حدود 10 روزه که تلویزیون ما فقط توی ده شلمرود حسنی تک و تنها بود پخش می کنه اونم از 9 صبح تا 1 شب و تو هی می پرسی برم حموم الاغه بهم سواری میده ؟؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

هیراد و عمه لیلاش
23 آذر 91 18:51
سلام به دوست جونی عزیزم بعد یه خواهش کوچولو از شما من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها شرکت کردم ممنون میشم که به ادرس زیر مطلب رفته و به عکس من یعنی هیراد رحم جو امتیاز پنج بدهید قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظر یاری شما هستم http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=5 ضمنا ادرس لینک شده در صفحه وبلاگ هیراد جان موجود است راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید
مامان فافا
29 آذر 91 14:51
به دختر ما که سواری نداد شب یلداتون مبارک