محمدآبتین محمدآبتین ، تا این لحظه: 14 سال و 16 روز سن داره

تنها بهانه برای زندگی

من کیمیا هستم

1391/6/26 16:18
نویسنده : مامان
423 بازدید
اشتراک گذاری

از روز جمعه 91/6/24 اعلام کردی که من کیمیا هستم نمیدونم دلیل این انتخابت چیه ؟؟؟؟

 

                             

 

 

شاید یک دلیلش این باشه :دختر خاله مامانی که شهرکرد زندگی می کنن و 4 تا بچه داره که سه تاشون سه قلو هستن توی هفته قبل اومده بودن به اقوام سربزنن و اسم یکی از سه قلوها کیمیا بود یه روز که همه مون خونه ی دائی مامانی دعوت بودیم اونا هم اونجا بودن و تو کلی باهاشون بازی کردی

واما دلیل دوم : دخترِ دختر عموم که باز توی یه شهر دیگه زندگی می کنن برای مراسم درگذشت عموی مامانی (پدرشون) اومده بودن و چند شب هم اومدن خونه ی مامان جون اینا تا احوال باباجون رو که میشه عموشون بپرسن اسم دختر اون هم کیمیا بود !!!!!!!!!!!!!!!

نمیدونم من کیمیا هستم منظورت کدوم کیمیا هست و از کدومشون اینقدر خوشت اومده که حاضر شدی اسمش رو بذاری روی خودت ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

این روزا در خونه ی مامان جون رو که میزنی اعلام می کنی من کیمیا هستم درو بازکن!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

عصر پنج شنبه هم که با خاله نرگس و دخترهاش سنا و سارینا رفتیم خیابون سر یه شال با سنای خاله که ازت کوچیکتره دعوات شد و موفق از دعوا شال رو انداخته بودی سرت و توی خیابون راه می رفتی و می گفتی من کیمیا هستم طرز لباس پوشیدنت شده مثل دخترها دنبال شال و گل سر و تِل و لباسهای دخترونه هستی و از پوشیدن لباسهای دخترونه لذت می بری !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان سارا
27 شهریور 91 14:49
عزیزم جونم خودتم می دونی که واقعا کیمیایی خاله جون بوس بوس


ممنون
مامان فافا
31 شهریور 91 16:19
سلام.شاید منظور آبتین عزیز این باشه که خودش واقعا کیمیاست.و مثل خودش دیگه پیدا نمیشه


ممنون
مامان فافا
16 مهر 91 22:24
هر کودک ، گلدانی ست که از زیباترین گل های معطر ، خانه ها را به نزدیکت ترین بهارها گره زده است . آبتین جان روزت مبارک