محمدآبتین محمدآبتین ، تا این لحظه: 14 سال و 16 روز سن داره

تنها بهانه برای زندگی

هر روز شیرین تر و یه کم سخت تر

1391/2/23 15:12
نویسنده : مامان
493 بازدید
اشتراک گذاری

این روزا کارایی می کنی که مارو گاهی وقتا به تعجب وا میداری و گاهی و قتاهم به خنده مثلا چند روز پیش به دختر عمه که موهاش خیلی بلنده گفته بودی عمه ژیا بیو پیش علی طباطبایی موات کوتاه بکنه (عمه زهرا برو پیش علی طباطبایی موهات کوتاه کنه )

                                           

یا بعضی وقتا دست میدی و میگی کاچیم (چاکرم)

                 

از روز چهارشنبه هفته گذشته تا حالا اسم منو یاد گرفتی و به جای اَقَدِه میگی مامان شی دیقه

 

                                      

عصر روز چهارشنبه هر کارکردم ماشینمون روشن نشد مجبور شدم پیاده بردمت خیابون کلی برا خودت لذت بردی اولش رفتیم مغازه یکی از دوستای مامانی اونجا بی خیال از اینکه درب مغازه شیشه ای هست با سر رفتی توی شیشه بمیرم که بلافاصلپیشونیت  قرمز کرد آخه یه دفعه مینی بوس دیدی و خواستی از داخل مغازه بری سمتش برا همین محکم خوردی به شیشه زود خداحافظی کردم و دوباره اومدیم توی خیابون

                                

بین راه  خونه ی سارا هم رفتیم خونشون همون نزدیکی ها بود اما خونه نبودن از جلوی مغازه اسباب بازی فروشی که ردشدیم  ذوق زده شدی وایسادی جلو شیشه و هی اسم اسباب بازیها رو بردی

 

                           

 

 ناچارا رفتیم داخل مغازه اولش دست گذاشتی روی موتوری که بزرگ بود و اندازه آقا پسرهای 13سال یا شایدم بالاتر بود و می گفتی موتو ماخام  به هزار مکافات با یه جرثقیل راضیت کردم و خریدیمش و چون خوشحال بودی سریع آوردمت اینور خیابون که خونمون بود می ترسیدم بخوای به مسیر ادامه بدی خیلی خسته شده بودم کلی خیابون رو دور زده بودیم راحت اومدی خونه و به قول خوت با دخ دخیل (جرثقیل)  مشغول بازی شدی

               

 

 روزی یک ساعت و اندی باید بری زیر شیر آبی و آب بازی کنی خبر از کم آبی و این حرفها هم نداری فقط داد میزنی و میگی شی آبی دَ باژ بکن آب باژی بکنم (شیر آبی در باز کن آب بازی کنم )

                                 

  بعدش میری و با کلی کاسه کوزه که برا خودت بردی زیر شیر آبی گذاشتی بازی می کنی اینقدر خودت رو خیس می کنی و آب روی سرت می ریزی که شبیه یه موش آب کشیده می شی

 

                                  

 

 و آب رو بیهوده هدر می دی من فقط دلم برا آبها می سوزه که اینجوری هدر میرن اما از یه بابت هم خوشحالم چون با آب بازی کلی آرامش پیدا می کنی                

                                              

               

تازگیها راه میری و میگی بات قیم (باهات قهرم) و چند دقیقه بعد اعلام می کنی نهههههههههههه آشتییییی

                            

                                      

 

روز پنج شنبه باهم رفتیم بازار روز اونجا دست منو می کشیدی و می گفتی ای ای ای وقتی همراهیت کردم دیدم دختری توی بغل باباش نشسته 

                                   

 خوب که دقت کردم دیدم همون دختری هست  که از نظر شنوایی مشکل داشت و یکی دوهفته پیش توی همین بازار تو رو زد  فکر کنم علاوه بر مامانش باباش هم اونجا مغازه داره به هر حال تعجب کردم اون دختر کوچولو هم لباسهاش عوض شده بود هم مدل بستن موهاش اما تو خوب شناختیش آفرین بر تو  خرگوش باهوش  مامان

                             

من خودم کمی تامل کردم تا شناختمش .... راستش دلم به حالش خیلی سوخت خیلی ناز بود اما متاسفانه .............

خدا کنه این غنچه ناز هم شفا پیدا کنه الهی آمین

                                 

  روز جمعه هم که بابا رفت پای صندوقهای رای گیری هلال احمر و من و تو دوباره توی خونه تنها شدیم رفتیم خونه ی مامان جون. خاله ی من و دخترش سحر هم از شیراز اومده بودن دیدن باباجون

                                

               

  دخترخاله و خاله تو رو خیلی دوست داشتن با وجود اینکه سحر بیست و اندی سال سنش هست اما با تو خیلی جور بود

                                   

راستی نگفتم بعدازظهر که هوا خوب بود زندائی مامانی هم با دخترش زهرا که هم سن خاله خاطره هست اومدن به جمع ما اضافه شدن و قصد کردن یه کم والیبال بازی کنن اما مگه تو اجازه دادی !!!!!!!!!!!

               

یه ریز جیغ میزدی و می گفتی بال بال (به توپ میگی بال ) خلاصه بیچاره ها توپ رو به تو می دادن و از دق دل ادای بازی رو در می آوردن جالب اینجا بود که تو توپ رو قایم می کردی بعد می اومدی تو جمعشون و تو هم ادای زدن زیر توپ رو در می آوردی

 

                                  

             

 

اینقدر اذیتشون کردی که مجبورشدم برم خونه و برات توپ والیبال خودت رو بیارم اما بازم راضی نبودی و هر دو تا توپ رو می رفتی با کمک مامان جون که ازش امداد می طلبیدی قایم می کردی زیر یکی از لباسهای مامان جون که توی اتاق بود بعد می گفتی مامان شی دیقه بال قایم تکم (مامان صدیقه توپ قایم کردم )

                                             

           

        

و حالا بگم از سخت گیری هات 

اگه تلویزیون یه کارتون بذاره خدا نکنه خوشت بیاد والا تموم که شد حساب من بیچاره با کرام الکاتبینه  آخه کلی جیغ و داد و اشک و گریه و آه و ناله راه می ندازی که چرا وفته (رفته )؟؟؟؟؟؟؟ خداد به دادم برسه باید تلویزیون روشن نکنم والا....................

همین دیروز یا پریروز بود که کارتون این آقا سگه رو گذاشت و شما که خوشتون اومده بود بعد از تموم شدنش کلی کولی بازی سر من بیچاره درآوردی

                    

               

 

 

این روزا خدا نکنه چند لحظه بابایی رو ببینی وچون اگه ببینیش نمیذاری دیگه بره سر کارش فکر کنم باید استعفا بده و تمام وقت در اختیارت باشه از جمله ............

دیشب که خونه ی مامان جون بودیم بعد از خداحافظی از خاله من و سحر دخترش و دائی وزندائیم اومدیم خونه خودمون که هنوز داخل خونه نشده بودیم گوشی بابایی زنگ خورد بابایی گفت میرم و سریع برمیگردم  خوش به حالش که رفت و حرکات تو رو ندید اینقدر جیغ زدی که همه ی مشتریهای مغازه کنار خونمون که بستنی فروشی هست خبر شدن و ما رو نگاه کردن

                         

 

هر کارمیکزدم حاضر نبودی از ماشین پیاده بشی خودم سوار شدم بیشتر جیغ میزدی و سرت رو می کوبیدی توی صندلی نمی دونی هر کلکی زدم یادت بره بابایی رفت اما دائم جیغ میزدی و می گفتی بابایی وفت درمونده شده بودم به زور همینطور که سر و دست و پا میزدی بغلت کردم آوردمت توی خونه خودت رو به در و دیوار می کوبیدی و روی زمین غلط می خوردی

                                         

 

اینقدر جیغ زدی که به گریه افتادم نمی تونستم آرومت کنم واقعا درمونده شدم همینکه اشکام دراومد بابایی در خونه رو باز کرد و اومد که تو آروم شدی اما دیگه طاقت من که طاق شده بود مجال نمی داد و اشکام همینجوری می ریخت حالا دیگه گریه می کردی و می گفتی مامان شی دیقه دیه نکن دَپِ تِ بیا (مامان صدیقه گریه نکن دستمال بیار )  به هزار مکافات با اشک خوابت کردم

              

                 

خیلی وقتها این حرکات رو ازخودت در میاری و درموندم می کنی و نمی دونم باید باهات چیکارکنم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)