محمدآبتین محمدآبتین ، تا این لحظه: 14 سال و 16 روز سن داره

تنها بهانه برای زندگی

مریضی آبتین جان و نرفتن مامان به اون سر دنیا/ حفظ شعر

1391/2/14 4:35
نویسنده : مامان
486 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم الان سه روزه که اسهال شدی و اینقدر پات از شدت این بیماری آسیب دیده که وقتی شستشوت میدم گریه میکنی و از شستشو می ترسی بمیرم برات

 

                                       

 

 

 راستی امروز مامانی می بایست می رفت قشم کلاس سمینارم امروز صبح بود و دو تا استاد می اومدن اون ور دنیا که ما بهشون موضوع سمینار و ارائه مون رو بدیم اما به خاطر شرایط تو ( که خیلی از ناحیه پا عاجز شدی )و دل خودم و وجدانم که ناراحته ازاینکه  هر روز میذارمت میرم مدرسه و نسبت به خروج من حتی از اتاق حساسی نرفتم  چون اولیم وظیفه من نگهداری  و مراقبت از تو هست نه درس خوندن البته من عاشق درس خوندن هستم و دلم امروز سر اون کلاسی هست که نرفتم و دارم جوش میزنم ایکاش استاد از همکلاسیم دلایل منو قبول کنه و مقاله منم رو قبول کنه تا روش کارکنم امیدوارم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                                   بی خیال پسرم  هرچه بادا باد

 

                                                  

                               

عزیزم تو برای من واجب تر از درسی فوقش اینه که این درس رو حذف میشم تو واجبتری عزیزم

اشتباه بزرگ من این بود که ارشد امتحان دادم اگه نداده بودم الان با خیال راحت به جای اینکه پای کامپیوتر بشینم و تو سر خودم بزنم و دنبال مقاله توی سایتهای علمی بگردم پیش تو می خوابیدم تا خیالت آسوده باشه عزیزم منو بابت همه کمب و کسرهایی که برات میذارم ببخش

 

                                             دوستت دارم خیلی زیاد

  الان چند هفته ست وقتی تو ماشین می شینی فوری میگی ما اقده نَیَفتیو نَیَفتمو دل به کشی نیفتمو بژا(یه آهنگ روی فلش ماشین هست که می خونه نرفتی و نرفتمو دل به کسی نبستمو ) البته من نمی دونم خوانندش کی هست که تو افتخار دادی و اینقدر به آهنگش علاقه داری اما این یه جقطعه رو کامل حفظی و موقع پخش هم باهاش هماهنگ می خونی فدات بشم که اینقدر باهوشی                                  

یه هفته ای میشه که عمه و دخترش زهرا باهات شعر کارمیکنن و تو داری حفظشون میکنی(ابه خاطر بیماری بابای خوبم دیگه میری خونه ی عمه محبوبه)  مثلا یاد گرفتی و میگی

وقفتم لب رودخونه  دیدم بلبل می خونه

 

                           

       

تا اینجا که خوندی اعلام میکنی من بَـــــــــــــــــــلَدنیشم (من بلد نیستم )و دیگه ادامه نمی دی اما تا همینجاشم عالیه عزیزم

 

                                

 یه شعر دیگه هم کمی یاد گرفتی و میگی

بایون میاد نَم نَم پشت خونه ی عمه

فداتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت بشمممممممممممممممممممممممممم خیلی باهوشی خرگوشم

                                                 

راستی این روزا اگه یه کم از دستت عصبانی بشم و بگم نکن مادر  با حوصله تمام میگی :

مادَ نگو بگو مامان

می گم مامان !!!!!!!! میگی مامان نگو بگو گوبه (گربه)

میگم گربه !!!!!!! میگی گربه نگو میگم پس چی بگم میگی مادَ(مادر) خلاصه با این بازی چند بار منو گول میزنی و حواسمو پرت میکنی تا داد نزنم

ممنوم که بلدی عصبانیت منو غیرمستقیم کنترل کنی

      
                                   

                                              

        

 

راستی خاله نرگس چهارشنبه شب با دوتا دختراش سنا و سارینا از خراسان جنوبی اومدن دیشب هم باهاشون با وجود حال خراب تو رفتیم پارک خیلی بهت خوش گذشت

                            

                          

بعدشم رفتیم فروشگاه مواد غذایی تا برات شیر و ماست و .... بخریم اونجا کلی دور قفسه ها چرخیدی و با سنای خاله که تقریبا هم سنت هست سر گذاشتن وسایلها توی سبد کلی دعوا و کشاکش راه انداختین

                              

و بالاخره مراسم دعوا  با گریه سنا و خروج خاله نرگس و سنا از فروشگاه تموم شد و البته یادم رفت بگم حاضر نبودی فروشگاه رو ترک کنی میون فروشگاه جلوی رفت و آمد همه رو گرفته بودی البته حق داشتی آخه دوباره اوضاع حالت خراب شده بود و مشغول بودی و این جور مواقع اصلا از سر جات حرکت نمی کنی  خانمی که توی فروشگاه کار میکرد  میگفت پسرتون وایساده تا مسئول فروشگاه باهاش خداحافظی کنه آخه عادت کردی هر وقت میریم اونجا با مسئوله خداحافظی می کنی ولی دیشب کارت چیز دیگه ای بوووووووووووووووووود ..........

 

                                       

                     

بعدش رفتیم خونه ی دائی حسین چون شام زندائی پیتزادرست کرده بود اونجا هم کلی بازی کردی مخصوصا یه جا تصمیم گرفتی چایی بخوری همین که لیوان چای رو دست گرفتی خالیش کردی روی فرش(زندائی تو این زمینه خیلی حساسه)  خداروشکر که زندائی ندید چایی رو ریختی روی فرشش فقط نکته جالب توجه این بود که وقتی لیوان رو خالی کردی روی فرش رو کردی به سنای خاله نرگس و گفتی :تن تنایی دییییدی؟؟)به سنا گاهی وقتا می گیم تن تنایی من و خاله نرگس از شدت خنده روده بر شده بودیم .....

و آخر شب که خوابت گرفته بود خودت برای اولین بار رفتی روی یه بالشت دراز کشیدی و سعی کردی بخوابی باورکردنی نبود تو بدون من و شیشه شی لالا ی سارات (شیشه شیر ی که اسمش رو سارا گذاشتی) بخوابی یا حتی دراز بکشی 

 

                

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان امیرمحمد
17 اردیبهشت 91 8:56
عزیز خاله قربونت برم . من و امیر محمد برات دعا میکنیم تا زود زود خوب بشی . پسر قشنگم ببین چه مامان فداکاری داری .. امیدوارم بزرگتر که شدی قدرشو بیشتر بدونی ...
مامان آرمان
19 اردیبهشت 91 23:48
سلام ممنون که به ما سر زدید. خوشحالیم که دوستانی چون شما پیدا کردیم امیدوارم دوستیهایمان ماندگار باشد. شما هم به جمع دوستانمون پیوستید.