محمدآبتین محمدآبتین ، تا این لحظه: 14 سال و 16 روز سن داره

تنها بهانه برای زندگی

عکس های آبتین درمشهد، سرزمین عجایب و هتل

1390/5/31 14:46
نویسنده : مامان
438 بازدید
اشتراک گذاری

 عکش من موکع رشیدن به مشهد توی فرودداه مشهد موکع ورود به سالن فرودداه بهمون یه شاخه گل دادن اژ طرف مجموعه شاندیژ

 

  عکش من کبل اژ کوتاهی موهام  رو دوش بابا شوار شدم تا بریم حرم موهامو کوتاه کنیم

  

بعد اژ کوتاهی موهام هرچی ازم عکش گرفتن خوابم می اومد و این شد عکشم

  

روژ دوم در شرژمین عجایب

 

    

   

     

    

    

   

   

  

  

   

   

منو بابا توی هتل

 

 

منو بع بعی که تو بازار الماس خلیدم

 

بابا جون به لب شد اژ بش تو پله های هتل اژ جونش بالا و پایین شدم

 

  عاشک (عاشق) پله برکی شدم

 

توی رشتوران هتل دارم شنیشل ملغ می خولم

  

روژ آخرتوی لابی هتل

 

  

 عکش من تو هبابا موکع برگشت به شیراژ

  

 

  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان امیرعلی
31 مرداد 90 13:40
سلام.زیارت قبول.چه پسر بانمکی.چه عکسای خوشگلی.ماشالا.راسی اسم وبلاگامون مثله همه ها
مامان پارسا
31 مرداد 90 14:35
ماشالله به این پسر با نمک مشهد خوش گذشت؟میخواستی واسه سلامتی خودت و همه ی نی نی ها خیلی دعا کنی خاله جون بلاخره برا آبتین جونم سه چرخه خریدین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ به ما هم سربزنین خوشحالمون میکنید
مامان نفس طلایی
31 مرداد 90 15:46
سلام عزیزم زیارت قبول چه خاطرات خوبی ، همیشه به گردش و شااااادی باشین
شیرین
31 مرداد 90 17:06
سلام...زیارت قبول آبتین کوچولو. ممنون عزیزم که بهم سر میزنی.
مامان امیرعلی
31 مرداد 90 17:20
لینک شدی
نازنین نرگس نفس مامان
1 شهریور 90 2:09
زیارت قبول همیشه به زیارت و سیاحت چه عکسای نازی گرفتید


ممنون خاله جون جای شما خالی
آرتین خان
1 شهریور 90 13:49
همیشه به سفر مامانی
چه عکس های نازی از آبتین جون ما انداختی
عالی بود



ممنون
مامان سارا
1 شهریور 90 14:43
گل خاله حسابي تركونديا خوب مامان وبابا رو كشوندي شهر بازي


جای شما و سارا عمو امین حسابی خالی بود
مامان سارا
1 شهریور 90 14:45
خاله باباي تو هم كه مثل باباي سارا حال عكس گرفتن نداره


واقعا همینطوره
خاله عسل!!!!!(دخمرعمه ی زهراجون)
24 شهریور 90 13:15
سلاااااااااااااام سلااااام صدتا سلااااااااااام!!! خوبی آبتین خاله!!!!!چه خبرلااااااا!!!!!!!شهربازی خوش گذشت؟ چه خبر از بشه هاااااااااااااا
زهرای عمه جوون!!!!!!!!!
24 شهریور 90 13:23
سلااااااامممممممممم آبتین عمه.....خوفیییییییی؟خوشی؟؟؟؟؟؟؟؟شیطنتات تمووووووووووم شد؟یا همچنان داری ادامه میدییییییییی.....کمک خواستی در خدمتم... بووووووووووووووووووووس