محمدآبتین محمدآبتین ، تا این لحظه: 14 سال و 16 روز سن داره

تنها بهانه برای زندگی

هدیه تولد سارا

1390/5/22 15:33
نویسنده : مامان
313 بازدید
اشتراک گذاری

از روز پنج شنبه تا حالا که هدیه تولد سارا کوچولو دختر خاله فریبا رو خریدیم آبتین دست بردار نیست و مرتب می گه دخ دخ (چرخ ) آخه هدیه سارا کوچولو یه سه چرخه هست نمی دونیم با پسمل خودمون چیکارکنیم امروز کلی اسباب بازی براش خریدم اما راضی نیست و همش می گه دخ دخ فکر کنم باید براش یه سه چرخه بخرم تا راضی بشه

                                                 

راستی دیشب با خاله فریبا و عمو امین و سارا کوچولو رفتیم بیرون ولی تو خیلی اذیت کردی و همهی لباس منو کشکی کردی خاله فریبا ازخنده روده بر شده بود وقتی لباسای مامانی رو دید ازسر تا پا کشکی شده بودم

                          

      

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان نفس طلایی
22 مرداد 90 18:14
عزیزم ای پسر بلا
ني ني شكلك
22 مرداد 90 19:15
ني ني شكلك به عنوان مرجع تصاوير زيبا ساز وبلاگ افتخار دارد ضمن معرفي خود از شما دعوت به عمل آورد تا جذابيت وبلاگ ني ني خوشگل خود را با انواع تصاوير در موضوعات متنوع چندين برابر كنيد. ني ني شكلك در لينك بسياري از دوستان جا دارد. با تشكر موفق باشيد.
نازنین نرگس نفس مامان
24 مرداد 90 4:59
به نظر من که واسش بخرید من هم توی همین سن واسه دخترم خریدم پاهاش هنوز درست نمیرسه ولی خوب دوستش داره مبارکه
مامان نفس طلایی
24 مرداد 90 18:15
کاشکی میشد یه دفعه باهم بریم

کاشکی !!!
sara
24 مرداد 90 22:55
الهي خاله بميره بيها همينجا با سارا بازي كن گلمآخه قانع هم نيستي خاله ميخواي هم زمان سوار چند تا وسيله شي
آرتین خان
25 مرداد 90 1:37
حق داره بچه بخر مامانی براش اصلا اونو بده به پسری یه دونه دیگه واسه سارا جون بخر ده جیگر ناراحت نباش مامانی رو دعوا کردم
مامان نفس طلایی
28 مرداد 90 15:45
عزیزم ممنونم که به مهم سر زدی و کلی نظر گذاشتی خیلی خوشحال شدم