محمدآبتین محمدآبتین ، تا این لحظه: 14 سال و 16 روز سن داره

تنها بهانه برای زندگی

وقتی ورزشکار می شم

1390/5/19 20:37
نویسنده : مامان
393 بازدید
اشتراک گذاری

من خیلی دوش دارم مشل بابا م ورژشکار بشم البته فکر کنم تو چند تا شاخه ماهر بشم  و درآینده مدال بیارم  اژجمله ژیمناشتیک که اینم عکشمه

           

البته چون تو خونمه واز بابایی ارث بردم به آب هم ژیاد علاکه(علاقه ) نشون می دم اژجمله اینکه باید هرروژ با یه ژرف (ظرف) پر اژ آب باژی کنم  باید همه اباباهامو (اسباب بازیهامو) بنداژم تو اون آب و تا خالیش نکنم رو فرش دشت بر نمی دارم موکع (موقع ) ششتشوم تو حموم مدام آب آب می ژنم و دشتامو می گیرم ژیر آب و اگه بیارنم کنار کلی دریه (گریه ) می کنم البته فوتال (فوتبال) هم دوش دارم اینم عکشم

 

 

تاژه وکتی(وقتی) اژ دور اشتخ (استخر) رو می بینم شروع می کنم به دفتن (گفتن) آب آب قراره بابایی منو ببره تو اشتخ و تو کایکم رو آب باژی کنم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

آرتین خان
19 مرداد 90 21:18
سلام عزیزم مرسی که به یاد مایی راستی نوشته بودی آبتین جون هم مثل آرتین خان بدغذا شده بود یک سالگیش الان در چه حاله بهتر شده؟ مکمل چی بهش میدی؟
مامان آروین
19 مرداد 90 22:56
سلام ممنون از اینکه به ما سر زدید پسر نازی داری خدا حفظش کنه لینکتون کردم
مامان نفس طلایی
19 مرداد 90 23:00
سلام حتما می تونی من مطمئنم
آرتین خان
20 مرداد 90 11:39
آفرین به پسر ورزشکار ما چه جیگری شده ابتین خان راستی مامانی بابت توضیحاتت ممنونم آرتین زینکوویت هم میخوره اما همچنان بی اشتهاست فکر کنم به جای هرس و جوش باید با این قضیه کنار اومد