محمدآبتین محمدآبتین ، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره

تنها بهانه برای زندگی

تنهایی رفتن آبتین به پیش دبستانی

1394/4/15 19:12
نویسنده : مامان
1,056 بازدید
اشتراک گذاری

امروز دیگه واقعا باید می رفتم مدرسه هیچ راهی نداشتم می تونستم با خودم ببرمت اما قصدم این بود

که عادت کنی به پیش دبستانیت روز قبل اعلام کردی با خاطره می رم اما خاطره زیر بار نرفت گفتی با

سارینا می رم اما سارینا هم خودش بچه هست و نمیشه بهش اعتماد کرد آخرش دست به دامن

خونواده بابا شدی گفتی با عمه زهرا می رم اما بابا موفق نشد باهاش حرف بزنه

القصه صبح زود که شب قبلش هم شب قدر بود حاضر شدم هم تو هم خودم دوش گرفتیم برات

تغذیه و نون پنیر هم گذاشتم و گفتم مامان با بابا برو .تا دم در اومدی دنبالم و گفتی مامان منم

با خودت ببر .دلم سوخت خواستم ببرمت که بابا صدات زد بابا بیا مامان دیرش شده و تو برگشتی

و گفتی با بابام میرم 

ساعت 8:50 دقیقه بود زنگ دم گوشی بابا . متعجب شدم صداتو شنیدم که گفتی الو مامان

گفتم مامان چرانرفتی ؟؟؟

گفتی اومدم من تو پیش دبستانی هستم اما گوشی بابا پیشمه !!!!!!!!!!!!!

امان از دست تو وبابات که دست از سر این گوشی بر نمی دارید .بابایی با ترفند دادن گوشی

دست تو موفق شده بود تو رو تنها بذاره توی پیش دبستانی و خودش بره سرکار .

گفتم پسرم مامان رها اونجاست ؟؟؟ گفتی آره

گفتم گوشی رو بهشون بده .گوشی رو دادی و من با عرض شرمندگی به همکارو دوستم چند

مورد راجع به تو سفارش کردم .

بنده خدا گفت نگران نباش اینقدر قشنگ سر میز اول نشسته که نگو . مامان رها می گفت

منم از این حرکتش خیلی تعجب کردم که تنها اومده و اینقدر قشنگ سر کلاس نشسته .

خلاصه توی مدرسه سرم شلوغ بود وقتی خبر شدم بابا بهم زنگ زد و گفت بنده خدا مامان رها

تورو با خودش برده و رسونده خونه ی مامان جون .

کلی شرمنده مامان رها شدیم بنده خدا زحمت کشیده بود و تورو برده بود خونه ی قبلی

مامان جون اما تو گفته بودی اینجا که خونه ی مامان جونم نیست اینجا داره تعمیر میشه

باید بریم پشت این خونه . خلاصه آدرس هم داده بودی .

مامان جون می گفت وقتی فهمیدیم تنهایی رفتی کلی برات توی خونه جیغ و هورا کشیده

بودن و تشویقت کرده بودن

وقتی منم رسیدم گفتی باید برام جایزه بخری و قرار براین شد که

من برات 8 تا سی دی فیلم بخرم .

                

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)