محمدآبتین محمدآبتین ، تا این لحظه: 14 سال و 3 روز سن داره

تنها بهانه برای زندگی

استخر/ من پلیسم

1392/4/16 23:29
نویسنده : مامان
710 بازدید
اشتراک گذاری

این روزا عاشق استخر شدی و تا بابا می خواد بره به کلاسهای

آموزشش برسه که مخصوص بچه هاست تو هم با زور و فشار

همراش میری بابا میگه من اونجا هرچی به بچه ها میگم تو هم

تکرار می کنی مثلا بابا میگه

داشتم به یکی از بچه ها میگفتم کشاورز درست کار کن

تو هم چند لحظ بعد سر پسر بیچاره مردم داد زدی و گفتی

کشاورز مگه با تو نیستم !!!!

بابا میگه سر استخر راه میری و برای خودت رئیس بازی برای

بچه ها در میاری

قربونت   


عشق پلیسی این روزا بدجوری تورو گرفته طوری که باید به

 

خاطر تو دزد بشیم تا دستگیرمون کنی

خطا در رانندگی خیالی کنیم تا تو جریمه مون کنی

 

چراغ قرمز خیالی رو رد کنیم تا ایست بهمون بدی

و ...............

خلاصه  هرچی بگی انجام می دیم فقط به خاطر توگلم

 


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

معصومه
16 تیر 92 23:35
عزیز دلم من زن عموی بردیا هستم نه مامانش اگه ممکنه ما رو هم لینک کنید
شلمان جون
16 تیر 92 23:55
نی نی ناز خود را به راحتی در شب بخوابان لطفا به آدرس زیر برو عزیزم www.lastkala.com
مامان علی خوشتیپ
17 تیر 92 11:56
ای قربون پسر شناگر بشم
مامان علی خوشتیپ
17 تیر 92 11:56
سلام عزیزم جزء 14 برای شما در نظر گرفته شده از اول ماه رمضان تا آخرش فرصت دارید بخونید التماس دعا
مامان فافا
26 تیر 92 15:07
سلام به آبتین عزیزم.خوبی گلم؟ اینقد خوشم میاد از پسر بچه هایی که رئیس بازی درمیارن به کارت ادامه بده مامانش خاطرات گل پسرت همه بامزه اند خدا حفظش کنه.
معصومه زن عموی بردیا
29 تیر 92 17:51
عزیزم ببخشید مزاحم شدم بردیای من تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده اگه براتون زحمتی نیست کد 736 رو به شماره 20008080200 بفرستید ممنون میشم بوس هزار تا
سپید ماما علی
14 مرداد 92 11:59
ای جونم که عاشق رئیس بازی و پلیس بازی هستی وروجک کوچولو....