محمدآبتین محمدآبتین ، تا این لحظه: 14 سال و 13 روز سن داره

تنها بهانه برای زندگی

اشعار /یک سوره از قرآن

1391/10/19 7:55
نویسنده : مامان
488 بازدید
اشتراک گذاری

دوماهی میشه که این 15 شعر رو کامل یادگرفتی و اکثر مواقع موقع

خواب باهم می خونیمشون

توپ قلقلی

یه ماهی و یه اردک

سلام صبح به خیر

اتل متل

گریه نکن زارزار

تپلویم تپلو

خرگوش من چه نازه

میوه نخور نشسته

رفتم لب رودخونه (از یکسال و نیم اینو بلد بودی)

یه هزاری

آهویی دارم خوشکله

تاب تاب

گنجشک اشی مشی

پاییزه پاییزه

هواپیما

 البته شعر حسنی نگو بلا بگو تنبل تنبلا بگو رو هم می تونم بگم بجز

یکی دوجاش درست از حفظ می خونی 

 

تازه یه سوره هم بلدی اما خوندنت ناقصه  ؟؟؟

 

بسم الله الرحمن الرحیم رو درست  می گی

 برای قل هو الله احد میگی قولو احد *الله الصمد *لم یلد برای ولم یولد

می گی  وولوم ید* نصف آیه بعدی رو جا می ندازی و درآخر می گی

کفوا احد

 امیدوارم طرز تلفظ این سوره و اون آیه ای که جا می اندازی رو هم به

زودی یاد بگیری خدا همیشه نگهدارت باشه عزیزم

 

 

راستی چند روز پیش برقامون یه دفعه رفت

تو هراسان بالا و پایین می پریدی و با نگرانی می گفتی زنگ آتش

نشانی بزن بگو برقامون رفته (ازبس کارتون آتش نشان رو نگاه کردی

فکر می کنی آچار فرانسه همه کاری هست )

همینجوری گوشی رو برداشتم و شماره خودمونو گرفتم بهت گفتم

مامان ببین اشغاله ؟

گفتی خب زنگ پلیس بزن

بازهم کارقبلی رو تکرار کردم گفتی 

خب زنگ بابام بزن

گفتم بابا که نمی تونه برقا رو درست کنه

اما تو هنوز نگران بودی و گفتی

خب زنگ خاطره بزن بگو خاطره برقامون خاموشه بیا درستش کن

وقتی سماجتت رو دیدم زنگ زدم اداره برق و گوشی رو گذاشتم رو

آیفون تا اطلاعیه قطع برق رو گوش بدی بعد از اینکه گوش دادی گفتی

زنگ آتش نشانی بزن

القصه کلی مارو سرکار گذاشتی از بس این ور اون ور زنگ زدیم

زنگ زدیم به بابا گفتیم بیا برقامونو درست کن

بعدش زنگ زدیم به خاله خاطره گفتیم بیا برقامونو درست کن

زنگ زدیم اداره برق و چند بار اطلاعیه قطع برق رو گوش دادیم

اما راضی نمی شدی تا اینکه بابا اومد و دست از سر من برداشتی و

حالا دیگه به بابا می گفتی

زنگ بزن

بابا هم گوشی رو برداشت و الکی شماره گرفت پیغام ضبط شده

مشترک مورد نظر در شبکه وجود ندارد اعلام شداما توی باهوش

گفتی نه اینو نمی گم شماره آتش نشانی رو می گم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)