محمدآبتین محمدآبتین ، تا این لحظه: 14 سال و 16 روز سن داره

تنها بهانه برای زندگی

مشکلی که برای کامپیوترمون پیش اومد

1391/7/21 9:54
نویسنده : مامان
424 بازدید
اشتراک گذاری

راستش چند هفته پیش مودم Adsl سیستممون مشکل پیدا کرد بردیمش برا شرکتی که خریده بودیم گفت مشکل از مودم ما نیست مشکل از سیستم شماست سیستم رو هم برده بودیم بهشون نشونش دادیم دوساعت تمام با مودم ور رفتند به جایی نرسیند افتادن به جون سیستم من بیچاره و اینقدر RAM و چیزای دیگه رو دست زدند تا به این نتیجه رسیدند که مودمشون مشکل داره تو هم با من و بابا بودی محمد(پسر همسایه مامان جون که بهش خیلی ارادت داری ) هم با مابود القصه تمام اون سه ساعتی که ما رو توی شرکت معطل کردند صبورانه قدم زدی ،نشستی ،از مبل و صندلی هاشون بالا و پایین پریدی تا اینکه بالاخره گفتند مودم مشکل داره و یه مودم نو بهمون دادند و البته 60 هزار تومان ناقابل دیگه هم ازمون پول گرفتند و گفتند خودتون باید برید دنبال گارانتی مودمتون !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

اینا رو گفتم تا بدونی دلیل ننوشتن خاطراتت چی بوده البته قبلش هم خاله نرگس و دخترهاش از خراسان جنوبی  اومده بودن و کلی سرگرم اونا بودیم و اصلا نتونستم برات بنویسم اما توی تقویمم یادداشت کردم تا سر موقع که الان باشه همه رو وارد کنم اما با تاریخ خای خودشون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)