محمدآبتین محمدآبتین ، تا این لحظه: 14 سال و 22 روز سن داره

تنها بهانه برای زندگی

روز خوب

1390/4/19 13:08
نویسنده : مامان
333 بازدید
اشتراک گذاری

امروز با مامانی که از علوسی دائی حسین حسابی خسته شده بود تا ده صبح خوابیدیم که بابایی اومد بیدارمون کرد و گفت تلفنا دیونم کردازبس سراغ شمارو گرفتن نگران شدم بلند شین خلاصه امروز پسمل خوبی بودم و مامانی رو اذیت نکردم البته تا الان که ساعت 2 بعدازظهره کاری نکردم و مامانی درست و حسابی راضیه

 

                     

 

عصر امروز یاد گرفتم بوس بدم به مامانی و بوسش کنم واااای چه مزه می ده البته روز پنج شنبه هم بوس رو یاد گرفته بودم چون به التماس خاله خاطره سنا دخمل خاله نرگس رو زورکی بوسیدم تازه یواشکی بدون اینکه مامانی ببینه شیشه پستونکش رو هم خوردم وقتی مامانی فهمید کلی دادو بیداد راه انداخت خاله نرگسم فقط می خندید

 

                    

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

آرتین خان
19 تیر 90 19:10
چقدر خوبه که میتونه بوس بده هر چی سعی میکنم آرتین توجهی نمیکنه البته حدود 2 ماه از آبتین جون کوچولوتره دوست داشتی تاریخ تولد جیگر طلا رو بنویس تا لینکتون کنم
مهدیه 9 سا له
8 شهریور 90 23:11
واقعااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا