محمدآبتین محمدآبتین ، تا این لحظه: 14 سال و 22 روز سن داره

تنها بهانه برای زندگی

دوبار ه راه رفتم

1390/4/20 22:06
نویسنده : مامان
288 بازدید
اشتراک گذاری

امروز برای اولین بار بعد از ٤ ماه خاله نرگس از خراسان جنوبی اومد و من دیدمش اولش غریبی کردم و بغلش نرفتم سنا دختر خاله نرگس چقدر بزرگ شده بود البته از من کوچیک تره اونم ٤ ماه

امشب دوباره راه رفتم از کنار لباسشویی خودم تا کابینت آشپزخونه این دفعه کابینتها رو هم اضافه رفتم تا مامانی خوشحال بشه بعدشم چسبیدم به مامانی و بهونه گرفتم که بغلم کنه و منوببره خواب کنه کلی وول خوردم تا خوابیدم مامانی دیگه حوصلش سر رفته بود

 

                       

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

زیبا
10 تیر 90 2:13
سلام . من زیبا هستم . وبلاگ من در مورد زیبا سازی است . اگر می خوای هیچ وقت با عکس های ضربدر شده توی وبلاگت مواجه نشی . اگر می خوای وبلاگ زیبایی داشته باشی . حتما به وبلاگ من بیا . این پیام به صورت خودکار ارسال نشده . خودم شخصا وبلاگ تو رو پیدا کردم و خواستم که خودم رو بهت معرفی کنم . اگر به وبلاگم اومدی و ازش خوشت اومد می تونی منو با عنوان ویلاگم .•* زیبــــــا ســـــاز بـــرای مــــــا *•. لینک کنی و اگر هم تمایل داشتی که منم لینکت کنم حتما بهم خبر بده . حضور همیشگی ات و نظرات خوبت باعث دلگرمی من برای ادامه کارمه پس بهم سر بزن . با شرکت تو نظر سنجی هام وبلاگم رو به سمت مورد علاقه خودت هدایت کن . منتظر انتقادات و پیشنهاداتت هستم . اگر از وبلاگم خوشت اومد می تونی به بقیه دوستانت هم آدرس وبلاگم رو بدی . با حضور فعالت توی وبلاگم ( تعداد نظراتت برای پست های من ) از طرف من یک هدیه ( تصاویر زیبا سازی ) دریافت میکنی که فقط مخصوص خودت و وبلاگت است . بازم میگم این یه پیام تبلیغاتی نیست . امیدوارم که وبلاگت هیچ وقت تعطیل نشه و همیشه انگیزه ای برای ادامه ی کارت داشته باشی . موفق باشی .