محمدآبتین محمدآبتین ، تا این لحظه: 14 سال و 16 روز سن داره

تنها بهانه برای زندگی

منو باباجونم

1390/9/11 14:32
نویسنده : مامان
484 بازدید
اشتراک گذاری

توی هفته گژشته یعنی لوژ شه شنبه ٨/٩/٩٠ مادون می خواشت ح قاقا لو ببله دتتر و نمی دونشت منو پیش کی بژاله این وشط بادون فداکالی کلد و منو نگه داشت بیچاله بادون به خاطل من پات نلفت (پارک نرفت) آخه بادونم به پات خیلی علاقه داله و انگار روژای ادارش شر شاعت باید بله و شل شاعتم بلگلده یه لوژم ملخشی نمی گیله اما اونلوژ به خاطل من نرفت و نششت تو خونه

                                               

بادون بهم توتوِ آب پژ‌داد با کلی نون تاژه من که اژ ژلده توتو بدم میاد بادون یه جولی بهم توتو داد که من نفهمیدم دالم ژلده می خولم (آفرین به باباجون ) فکل کنم باید مانی و بابا به بادون مدال افتخال بدن چون اولین کشی بود که تونشت به من توتوی آب پژ با ژرده بده بعشم بادون منو گلفت تو بغلش  و اینقدر شکوت کلد که من حوشلم شل لفت و خوابم بلد بادون بیچاله چون من تو بغلش بودم خژون خژون منو لشوند پای لختخوابم و منو خوابوند شل جام

                    

دشتت دلد نکنه بادون

آبتین جان تازگیها یاد گرفته به باباجون میگه بادون به مامان جون هم میگه مادون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان نفس طلایی
16 آذر 90 16:08
افرین به همه