محمدآبتین محمدآبتین ، تا این لحظه: 14 سال و 2 روز سن داره

تنها بهانه برای زندگی

رفتن من و آبتین به پیش دبستانی

1394/4/8 18:50
نویسنده : مامان
1,013 بازدید
اشتراک گذاری

امروز 94/4/8 با هم رفتیم پیش دبستانی اولش نمی رفتی داخل کلاس و به من می گفتی اگه برم

داخل کلاس تو می ری .

گفتم کجا می رم گفتی یه جای خیلی دور (بمیرم برات از بس توی اوج کوچکی تو درس خوندم و

راه دور رفتم استرس دست از سرت بر نمی داره).

همونجا با صبر و حوصله روبروی کلاس یه صندلی مخصوص نی نی کوچولوها رو برداشتم و نشستم روش

بیست دقیقه گذشت و تو نرفتی کلاس تا اینکه  بچه ها از کلاس اومدن بیرون خانم مربی شروع کرد

به تقسیم اسباب بازی ها و از اونجایی که شانس با تو یار بود یه مقداراز حیوانات رو خالی کرد جلوی

پای تو و گفت برای آبتین تو هم از عشق حیوانات سرگرم بازی شدی مخصوصا اعلام کردی مامان

من تو حیواناتم اسب دریایی و گرگ ندارم ولی اینجا دارن .

خدا رو شکر که یه چیزی اینجا پیدا شد که تو بهش علاقمند بشی .کلی باهاشون بازی کردی .

خاله بهار(مربیتون) این بار سبدی از توپ آورد و. چند بار روی سرتون خالی کرد و شماها کلی با

توپها به هم زدید و بازی کردید .بعدش خاله بهار رفت سراغ تفنگ برای پسرها و عروسک برا دخترا

واااااااااااااااااااااااای بازم یه چیز جالب اینجا تفنگی بود که تو نداشتی و کلی خوشحال باهاش بازی

کردی

بعدم که رفتید کلاس

توی کلاس یه چیزو قایم کن بازی کردید یکی از بچه ها باید می اومد بیرون مربی یه چیز رو از روی میز

قایم می کرد بعد بچه ها صدای اون کوچولو می زدن که بیا داخل باز هم جای تعجب بود وقتی اولین

کوچولو از در کلاس که باز بود اومد بیرون و در رو بست با خودم گفتم الان آبتین بدو بدو میاد بیرون

از کلاس ولی خوشبختانه نیومدی تا نوبت توهم رسید که بیای و یه چیزی رو از چشمت پنهون کنن

و تو حدس بزنی او.مدی پشت در منم همونجا بودم در کلاس رو بستی .وقتی صدات زدن رفتی

داخل و حدستم درست بود آفرین به تو گلم .

خلاصه وقتی می خواستیم برگردیم دوست و همکارمم که دخترش رها مثل تو وابسته هست

رو هم رسوندیم بعداز پیاده کردن اونا گفتی مامان بگم من چرا می خوام بیام این پیش دبستانی ؟

گفتم بگو گفتی چون یه تفنگ دارن که من ندارم و یه اسب دریایی و گرگ هم هست که من تو

حیواناتم ندارمشون . کلی خوشحال شدم که به خاطر این دو مورد هم که هست تو جلسه بعدی هم میای .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)