محمدآبتین محمدآبتین ، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره

تنها بهانه برای زندگی

چرب زبونی های آبتین

1393/8/26 20:24
نویسنده : مامان
925 بازدید
اشتراک گذاری

 

93/08/24

مامان ببخش که خیلی زحمت می کشی  این بابا اصلا کاراشو خودش انجام نمی ده و بوسم می کنی (داشتم لباسهایی که دائم کثیف می کنی رو می شستم )

ربطش دادی به بابای بیچاره

خیلی زرنگی !!!!!!!!!!!!!

امشب گفتی مامان من همیشه آرزو داشتم یه کوچولو تو عشق من بخوابی حالا بیا توعشقم بخواب

تو مامان خوبی هستی هرچی مامان تو دنیا هست خدا خیرش بده چون همیشه برام مامان خوبی بودی

من باهات شوخی می کنم بعضی وقتا که دعوات می کنم

امان از این زبون چرم و نرم تو گل پسر !!!!!!!!!!!!!!

حالا چند لحظه قبلش که سیب زمینی برات سرخ نمی کردم می گفتی تو مامان بدی هستی

 

25/8/93

امروز گفتی مامان بیا باهام بازی کن

گفتم نمی تونم آخه کار دارم

گفتی به درک

بعدش پرسیدی به درک  یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

جواب دادم یعنی چه بهتر

دوباره پرسیدی چه بهتر یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

گفتم یعنی خوب شد که نیومدی

می پرسی مامان خجالت بکش یعنی چی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خداییش این یکی رو اینقدر فکر کردم تا تونستم بهت جواب بدم و جوابم این بود

یعنی از کاری که کردی خیلی ناراحت شو !!!!!!!!!

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نامیلو
26 آبان 93 20:36
سلام وبلاگ زيبايي دارين بهتون تبريک ميگم به سايت مام سر بزنيد