محمدآبتین محمدآبتین ، تا این لحظه: 14 سال و 2 روز سن داره

تنها بهانه برای زندگی

سی دی بت من می خوام

1392/11/10 22:44
نویسنده : مامان
926 بازدید
اشتراک گذاری


8/11/92

امروز بهانه سی دی بت من گرفته بودی کلی مغازه ی  فروش سی دی رو

دور زدیم و سوال کردیم اما سی دی بت من کارتونی گیرمون نیومد آخر سر

مجبور شدیم بیایم خونه کلی گریه کردی مجبور شدم از اینترنت برات دانلود

کنم اما به درد بخور نبود چون زبان اصلی نبود و صحنه های بد هم داشت

و اما پرس و جوی وسط فیلم

آبتین : چرا این بت منِ شاخ نداره ؟؟؟؟

مامان : حالا صبر کن  لباسش رو که بپوشه نشونش میده

آبتین : چرا چادر نداره (منظورت همون شنل روی تنش هست )

مامان : عزیزم تو حالا فیلم رو نگاه کن

آبتین : چرا چشماش اینطوری نیست ؟؟؟دستات رو می ذاری رو چشمات و

می بندیشون و می گی اینطوری

مامان : مگه نگفتم صبر کن

 

آبتین :مامان چرا بت من حرف نمی زنه ؟؟؟

مامان :برای اینکه نشناسنش

آبتین :خب بشناسنش اگه بشناسنش چی میشه ؟؟؟

مامان :می کشنش

آبتین : خب بکشن

مامان : آخه می میره

آبتین : خب بمیره مگه چی میشه

مامان : دیگه نمی تونه به مردم کمک کنه

آبتین :خب نکنه

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)