محمدآبتین محمدآبتین ، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

تنها بهانه برای زندگی

چرا هرکی یه اسمی داره؟؟؟؟؟

1392/7/21 19:56
نویسنده : مامان
912 بازدید
اشتراک گذاری

امروز ازم پرسیدی مامان چرا هرکی یه اسمی داره ؟؟؟؟؟؟مثلا

توی بن تن (علاقه شدیدی به سی دی های بن تن داری ) هر

موجودی یه اسم داره !!!!!!!!!!!

گفتم خب مامان برای اینکه بشه آدمها رو صدا زد مثلا اگه همه

اسمشون آبتین باشه بعد من یه جای شلوغ  صدا بزنم آبتین

همه برمی گردن می گن بله

درجوابم گفتی ولی من دوست دارم اسمم جت نی باشه

منظورت یکی از موجودهای سی دی بن تن هست که در واقع

اسمش گِت نی هست ولی شما بهش می گی می گی جت نی

       

چندروزه که دوتایی سرمای بدی خوردیم ازاونجایی که به لطف

کادر اجرایی مدرسه مون برنامه من امسال افتضاحه امروز هم

نتونستم ببرمت دکترو مامان خوبم زحمت دکتر بردنت رو کشید

مامان جون میگه آقای دکتر از شما خیلی خوشش اومده

شما رفتی و بدون سلام روی صندلی روبروی آقای دکتر نشستی

آقای دکتر هم ازت خواسته بلند بشی دست بدی بعد بشینی

البته عزیزم تو خانم دکتر ارجمندپور رو خیلی دوست داشتی

ولی متاسفانه امروز فهمیدیم برای همیشه از این درمونگاه رفته


راستی سه هفته پیش بامن اومدی درمونگاه تا آزمایش بدم برای

اینکه از آمپول نترسی با خودم بردمت وقتی ازم خون گرفتند

می خندیدم تا تو نترسی اینجوری بود که عاشق آمپول شدی

و از همون روز با گریه و اصرار ازمن می خواستی بریم پیش

دکتر برات آمپول بنویسه

امروز هم ازبس عشق آمپول هستی آقای دکتر براتیه آمپول

نوشته بوداما نزده بودید چون فقط تقویتی بود

 

وقتی ظهراز مدرسه اومدم با خوشحالی اومدی درو برام باز کردی

و گفتی مامان آقای دکتر برام آمپول نوشته و رفتی و آوردی آمپول

رو بهم نشون دادی

          

دیشب هم علیرغم اصرارهای من بابا بردت استخر چون خودش

عشق استخره توروهم مثل خودش عاشق استخر کرده هرچی

گفتم سرماخورده به گوش هیچ کدومتون نرفت

وقتی اومدی عموکوروش دوست بابا برات یه پیراهن قشنگ و

جلیقه نجات هدیه داده بود دستت درد نکنه عمو. پسرما عموی

واقعی نداره اما همه ی دوستای بابا برای پسر من جای عمو

رو پر کردن

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

شهرزاد مامان حسین
21 مهر 92 20:55
ایشالله هرچه زودتر آبتین و مامان حالشون خوب بشه. استخر که عالیه. حسین هم عاشق استخره.
آفرین به پسر خب و گل از آمپول نمی ترسه. و آفرین به مامانی که انقدر درست برخورد کرد. من اگه بودم حسابی جیغ جیغ می کردم.


ممنون خاله دلگرممون کردی با تعریفهاتون