محمدآبتین محمدآبتین ، تا این لحظه: 14 سال و 2 روز سن داره

تنها بهانه برای زندگی

امروز چندمه؟؟؟ امروز چه روزیه ؟؟؟ نه مامان به تنهایی نه بابا به تنهایی

1392/7/13 22:40
نویسنده : مامان
925 بازدید
اشتراک گذاری

یکی دو هفته ای میشه که مرتب می پرسی مامان امروز چندمه ؟؟

مامان امروز چه روزیه ؟؟؟؟؟؟؟

مامان الان ظهره یا شبه ؟؟؟؟

فدات بشم نمی دونم چرا اینقدر دنبال زمانی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

راستی امروز ظهر می خواستی بخوابی بابا توی آشپزخونه

بعداز نهار همونجا دراز کشید و من اومدم پیش مامان جون اینا

توی نشیمن خوابیدم ازبس بالشتت رو برداشتی و چند دقیقه

رفتی پیش بابا و چند دقیقه اومدی پیش من . دلم برات سوخت

 منم اومدم توی آشپزخونه آخه به بابا می گفتی می خوام برم

پیش مامانم پیش منم که می اومدی می گفتی می خوام برم

پیش بابام وقتی منم اومدم پیش شما خوشحال شدی و گفتی

مامان و بابا باهمدیگه

راستی یه هفته ای میشه که عاشق سی دی بن تن شدی و

مارو دیوونه کردی ازبس نگاش کردی اگه کامپیوتر بیچاره زبون

داشت حتما روزی هزاربار ازدست تو نعره سر میداد که صداش

 به آسمون می رسید  اما افسوس  که زبون نداره !!!!!!!

خداروشکر می کنم که زبون نداره والا باید روزی پنج شش

ساعت من بیچاره می نشستم پای  حرفهای دلش که از دست

تو خون خون شده اون وقت کی باید می نشست پای حرف

دل من ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان بردیا
18 مهر 92 15:07
ماشالا باهوش شیرین زبون