محمدآبتین محمدآبتین ، تا این لحظه: 14 سال و 2 روز سن داره

تنها بهانه برای زندگی

تفنگ بلند /باید چی بگم ؟

1392/5/17 16:15
نویسنده : مامان
896 بازدید
اشتراک گذاری

امروز رفتیم خیابون  عروسک بزرگی که اندازه خودته و

 شکل طوهی هست رو هم با خودت آوردی

گفتی من می شینم با عروسکم عقب مامان حون

با شما برید جلو امان از دست تو ..............

یه هفته ای میشه که بهانه تفنگ بلند

 گرفتی  و من ازش در رفتم اما امروز نشد

به ناچار خریدیمش و از عشقش یه ریز داری بازی می کنی

می ری با موتور خیالیت برای من غذا می خری

یا میای و میگی مامان من دوتا دزد رو کُشیدم(کشتم)

پلیس می شی و تفنک به د ست

سرباز میشی و تفنگ به کمر (به محض خریدن تفنگ

خونه که رسیدیم بهانه گرفتی براش به قول خودت

کبربن(کمربند) درست کنیم نیم ساعتی طول کشید

تا با بند کیفم برای تفنگت کمربند درست کردم اما بعد

از یک ساعت گفتی بازش کن پلیس که تفنگش

کبربن نداره !!!!!!!!!!

امان از دست تو با این بهانه هات

ایکاش من هم بچه بودم و دلم به یه تفنگ یا

 اسباب بازی خوش می شد

راستی چند تا حرف بد یاد گرفتی که با گفتنشون

منو عصبانی می کنی بعد از گفتن اون حرفها وقتی

میبینی من عصبانی ام میای پیشم

و می گی باید چی بگم ؟؟؟

منظورت اینه که برای عذرخواهی باید چی بگم .

منم بهت می گم بگو ببخشید دیگه تکرار نمیشه

اما باز عصبانی که میشی یه دفعه تکرارشون می کنی

الان هم اومدی و می گی این تفنگه به درد نمی خوره

باید یه تفنگ می خریدی که می گفت تاق تاق

با این تفنگه  دستم د رد می گیره

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مهسا مامان نورا
20 مرداد 92 18:53
ما اپیم
شهرزاد مامان حسین
22 مرداد 92 22:03
الهی عزیزم. کُشیدم. کبربن. نازی. نمی دونم چرا این پسرا عاشق پلیس و تفنگ هستن. حسین هم همینجور بود.
مامان بردیا
23 مرداد 92 15:07
سلام.ببخشید که چند وقته بهتون سر نزدم.... خوبین؟...چقد رفتارهای بچه ها توی این سن شبیه همه...ماشالا به اینهمه شیرینی و شیطونی
مهسا مامان نورا
23 مرداد 92 19:36
خاله یه سر بزن به وبمون
مهسا مامان نورا
28 مرداد 92 13:06
ای پسر شیرین زبون اب و هوای نی ریز چطوره؟